مطالبه‌گری انقلابی راه رسیدن به پیشرفت است

حجت‌الاسلام مهدی عالمی امام جمعه شهرستان مهاجران گفت: مطالبه‌گری تنها راه برون رفت از مشکلات و رسیدن به تعالی و پیشرفت است.

حجت‌الاسلام مهدی عالمی  درگفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد اهمیت مطالبه‌گری در شبکه امامت گفت:امام جمعه فعال، مطالبه‌گری به حق مردم را در جلسات با مسئولین و خطبه‌های نماز جمعه بیان می‌کند و پیگیر آن‌ها تا زمان دریافت نتیجه مطلوب است. حضور حداکثری مردم در نماز جمعه نشان دهنده مطالبه‌گری ائمه جمعه، رصد مشکلات و پیگیری است.

 

امام جمعه مهاجران اظهار کرد: مهاجران یکی از شهرهای محروم و فاقد هرگونه امکانات و زیرساخت ابتدایی در همدان بود که با مطالبه گری شبکه امامت از طریق تریبون نماز جمعه و حضور در جلسات، بسیاری از کمبودهای آن در حال مرتفع شدن است .در طی این سال‌ها در حوزه زیرساخت‌ها و امکانات شهری، راه، عمرانی و ... مطالبات زیادی مطرح شده است که با پیگیری شبکه امامت به نتیجه رسیده و رفع شده‌اند.

 

حجت الاسلام عالمی تصریح کرد: برگزاری جلسات با مسئولین، تعامل با مدیران برای سوق دادن امکانات مختلف به سمت شهر، پیگیری و حل مشکلات، حضور در جلسات شورای اداری، فرهنگی، شهرستانی، جلسه با نمایندگان، استاندار، فرماندار، بخشدار  و... از جمله اقداماتی است که از طریق ائمه جمعه برای رفع مشکلات و خواسته های مردمی انجام می شود.

 

وی گفت: از طریق تعامل صورت گرفته با مدیران استان، هر هفته میز خدمت با حضور مسئولان و مدیران در نماز جمعه برگزار و مشکلات و مطالبات مردمی مطرح و در جهت رفع آنها تلاش می شود که سهولت ارتباط میان مردم و مسولان را به دنبال دارد.  و در نتیجه حس بی اعتمادی و اضطراب نسبت به دستگاه های دولتی از بین می رود.

 

حجت‌الاسلام عالمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به  مشکلات زیر ساختی در حوزه حمل و نقل گفت: نبود روشنایی در جاده‌ها، مشکلات زیادی را برای مردم و رانندگان ایجاد کرده بود که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق شهرداری، شورای شهر، فرمانداری و بخشداری 7 سیستم روشنایی نصب شد تا امنیت بیشتری در مسیر جاده‌ای تامین شود.

کد خبر 1196488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha