تقدیر از نویسنده ادبیات جنگ و دفاع مقدس دومین ویژه برنامه «از تبار قلم»

کرمی گفت: دومین ویژه برنامه «از تبار قلم» با تقدیر از «میرعماد الدین فیاضی» نویسنده ۱۸ عنوان کتاب در حوزه ادبیات جنگ و دفاع مقدس در گیلان برگزار می‌شود.

«پریسا کرمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاربه برگزاری دومین دوره ویژه برنامه ملی «از تبار قلم» در گیلان اظهارکرد: این برنامه به منظور تقدیر از «میرعماد الدین فیاضی» نویسنده 18 عنوان کتاب در حوزه ادبیات جنگ و دفاع مقدس سه‌شنبه( 28 تیر) برگزار می‌شود.

 

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان با بیان اینکه این مراسم به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سالن شاهد و ایثار  رشت دایر می‌شود افزود: در این برنامه فرهنگی که در تداوم رویکرد توجه به اهمیت و ارج نهادن به نویسندگان و اهالی فرهیخته دانش و نخبگان کشور برای دومین سال متوالی در سراسر کشور در حال برگزاری است ضمن تجلیل از نویسندگان برتر حوزه‌های مختلف در خصوص آثار این نویسندگان بحث و تبادل نظر می‌شود.


وی ادامه داد: ضمن معرفی «میرعماد الدین فیاضی» و بررسی آثار این نویسنده مطرح گیلانی، به آثار 18 گانه وی نیز پرداخته خواهد شد.

 

کرمی تصریح کرد: این برنامه از طریق فضای مجازی اسکای روم نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی اینترنتیhttps://www.skyroom.online/ch/nahaad/gilanpl، صفحه مجازی نهاد در شبکه اینستاگرام به نشانی  instagram.com/iran.libraries، پایگاه اطلاع رسانی نهاد به نشانی www.iranpl.ir  و صفحه آپارات نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی https://www.aparat.com/iranpl بصورت زنده و مستقیم قابل مشاهده خواهد بود.

 

گفتنی است، میرعماد الدین فیاضی متولد سال 1352 تهران، ساکن شهر بندر انزلی و اصالتی گیلانی داشته و دانش آموخته سینما و ادبیات داستانی است.

کد خبر 1196499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha