جنس کار در بهزیستی فارس به اهداف و کار تمامی شهدای انقلاب نزدیک است

هوشیار گفت: جنس کار ما در بهزیستی به اهداف و کار تمامی شهدای انقلاب نزدیک است و باید با مدد گرفتن از این شهدا به یاری رساندن به نیازمندان و حفظ کیان انقلاب اسلامی بپردازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هوشیار»، امروز (شنبه 25 تیر) در اولین روز از هفته بهزیستی و در مراسم گلباران، عطر افشانی و ادای احترام به مقام سردار  بی سر، شهید «حاج شیرعلی سلطانی» گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و انقلاب است.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: یاد و خاطره شهدایی همچون شهید سردار بی سر، «حاج شیرعلی سلطانی» باید در زندگی و کار ما همواره جاری باشد زیرا این شهید والامقام همواره یار نیازمندان بود و برای خدمت به محرومان و دفاع از آرمان های انقلاب سر از پا نمی شناخت.

وی اضافه کرد: جنس کار ما در بهزیستی به اهداف و کار این شهید والامقام و تمامی شهدای انقلاب نزدیک است و باید با مدد گرفتن از این شهدا به یاری رساندن به نیازمندان و حفظ کیان انقلاب اسلامی بپردازیم.

«عبدالرحمن سلیم حقیقی»، مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس نیز در این مراسم گفت: برگزاری نشست خبری، برنامه های رادیویی با حضور کارشناسان بهزیستی، برگزاری نمایشگاهی از محصولات گروه های هدف بهزیستی، اهدای یک هزار و صد دستگاه ویلچر به مددجویان بهزیستی، دیدار با مددجویان و بررسی چالش ها و مشکلات آنها و انجام مانور سراسری اورژانس اجتماعی، برگزاری برنامه های مفرح برای مددجویان و کارکنان از برنامه های اداره کل بهزیستی فارس در چهل و دومین سالگرد تاسیس بهزیستی است.

خاطر نشان می شود، مدیرکل بهزیستی فارس  به همراه شورای معاونین بهزیستی استان با قرائت زیارت عاشورا،  گلباران و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سردار بی سر، شهید «حاج شیرعلی سلطانی» در مسجد «المهدی (عج)» اولین روز از هفته بهزیستی را آغاز کردند.

کد خبر 1196536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha