بخشداران زمینه ماندگاری جمعیت روستاییان را فراهم کنند

استاندار خراسان شمالی تأکید کرد: بخشداران می توانند با ماندگاری جمعیت روستاییان و فراهم کردن خدمات لازم در سطح روستاها موجبات تحول و امید بخشی را ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی صبح امروز شنبه در نشست با بخشداران استان، اجتناب از روزمرگی، تسلط به قوانین و وظایف، پیشبرد اهداف عمرانی با امور خلاقانه و تبادل تجربیات با سایر بخشداران را مورد تاکید قرار داد و گفت: تمامی این اهداف در سرلوحه کار بخشداران قرار گیرد.

 

وی به موضوع توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی و روستاها به عنوان برنامه های اصلی وزارت کشور اشاره کرد و گفت: بخشداران می توانند با ماندگاری جمعیت روستاییان و فراهم کردن خدمات لازم در سطح روستاها موجبات تحول و امید بخشی را ایجاد کنند.

 

حسین نژاد افزود: دوری کردن بخشداران از روزمرگی ها موجب رسیدن به اهداف عالیه می شود.

 

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تسلط بر قوانین یکی از ابزار های مهم کار بخشداران است، اظهارکرد: در کنار تسلط به قوانین و مقررات و شرح وظایف، شناخت فرصت ها و آسیب ها در راستای حل مشکلات عمرانی و اجتماعی نیز بر عهده بخشداران است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین ارتباط با مردم و ائمه جماعت جهت هماهنگی های لازم در بخش و نظارت بر کار دستگاه های اجرایی نیز از دیگر وظایف بخشداران است.

 

 

 

کد خبر 1196552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha