بازگشت اولین گروه از کاروان قرآنی اعزامی به حج

اولین گروه از کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال جاری وارد فرودگاه امام خمینی(ره) شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، صبح شنبه ٢۵ تیرماه، اولین گروه از کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال جاری وارد فرودگاه امام خمینی(ره) شدند.

بنا بر این گزارش، قاسم رضیعی سرپرست کاروان نور، مسعود نوری و مجتبی پرویزی، بعد از یک ماه انجام ماموریت قرآنی در سرزمین وحی با استقبال محمدتقی میرزاجانی معاون اجرایی شورای عالی قرآن به کشور بازگشتند.

کاروان نور حج تمتع، گروهی است که به اجرای برنامه‌های قرآنی در بعثه، کاروان‌ها، همایش‌ها و جلسات و نیز ایجاد فضای معنوی و قرآنی در بین حجاج ایرانی و حاجیان سایر کشور‌هاست. این کاروان متشکل از ۱۴ قاری، ۱ حافظ و ۵ نفر از اعضای گروه تواشیح مصباح است.

در کاروان نور امسال، قاسم رضیعی از تهران به عنوان سرپرست کاروان نور، قاسم مقدمی از خوزستان، مسعود نوری از تهران، سیدحمیدرضا مقدسی از قم، هادی موحدامین از تهران، امیرحسین رحمتی از گلستان، علیرضا بیژنی از خراسان رضوی، مجتبی پرویزی از تهران، مهدی کرمی از زنجان، مهدی سعادتی‌کیا از لرستان، حمید حق‌طلب از خراسان رضوی، علیرضا مکاری از اصفهان، سیدمحمد طا‌هایی از مازندران، یوسف جعفرزاده از هرمزگان، رضا گلشاهی از خراسان رضوی و گروه تواشیح مصباح‌الهدی متشکل از عدنان مؤمنین، رسول مظفری وانانی، امین میمندی، احسان سوری‌دمقی و سیدمحمد هاشمی از خوزستان حضور داشتند.

شایان ذکر است سایر اعضای کاروان بیست و یک نفره قرآنی، که در حال حاضر در مکه مکرمه و مدینه منوره مشغول اجرای برنامه های قرآنی هستند، در روزها و هفته های آینده به تدریج به کشورمان بر خواهند گشت.

 

کد خبر 1196566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha