بدهی ۳۱۹ واحد تولیدی در استان زنجان تقسیط شده است

عزیزخانی به تقسیط بدهی‌های ۳۱۹ واحد تولیدی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تامین اجتماعی ضمن رعایت ضوابط و مقررات، همه تلاش خود را برای کاهش اعتراضات و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان امروز در گردهمایی خانه کارگر استان زنجان، با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی تامین اجتماعی در کشور، گفت: گسترش چتر بیمه از الویت های این مجموعه بوده است.

 


محمود عزیزخانی با اشاره به اجرای طرح فراگیر بیمه تامین اجتماعی در سطح کشور و استان ، ادامه داد: از جمعیت بالغ بر یک میلیون و پانصدهزار نفری استان زنجان 52 درصد بیمه شده تامین اجتماعی هستند.

 


وی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی به هیچ ارگانی بدهی ندارد، گفت: تامین اجتماعی استان زنجان 40 میلیارد تومان از کارفرمایان و 300 هز تومان از دولت طلب دارد.

 


این مسئول با اشاره به رویکرد سازمان تامین اجتماعی در همراهی با شرکت های تولیدی و صنعتی تصریح کرد: 319 کارگاه در استان تقسط بدهی شدند.

 


وی با بیان اینکه در سه ماهه اول سالجاری وصول و مطالبات عقب مانده داریم، افزود: تامین اجتماعی در حوزه مبارزه با فساد وارد شده و خواهان رسیدگی سریع به پرونده های این مجموعه شده است.

 


عزیز خانی،  با اشاره به رویکرد عدالت محوری در تامین اجتماعی، افزود: در زمینه مبارزه با فساد با هیچ ارگان و مدیری شوخی نداریم.

 


مدیر کل تامین جتماعی استان زنجان با بیان اینکه صنعت ارائه خدمات درمان کشور را تامین اجتماعی رونق داده است، گفت: بالغ بر 50 هزار مرکز قراردادی داریم.

 


عزیز خانی با اشاره به 9 هزار بیمه شده زنان خانه دار و 607 نفر بیمه شده دانشجویی در استان زنجان گفت: رویکرد این مجموعه ارائه و ارتقا خدمات در مناطق محروم بوده است.

 


وی با اشاره به افتتاح 19 پروژه به مناسبت هفته تامین اجتماعی در استان تصریح کرد: خدمات ناباروری درمانی به خانواده های بیمه شده تامین اجتماعی ارائه می شود.

 


عزیز خانی، با بیان اینکه  42خدمت غیر حضوری به افراد تحت پوشش ارائه می شود، به مرور تعداد خدمات غیر حضوری بار گذری خواهد شد، از افزایش تسهیلات مستمری بگیران خبر داد و گفت: برای بازنشستگان سفرهای زیارتی و سیاحتی پیش بینی شده است که در مرحله اول 700 سفر اختصاص یافته و 150 نفر بزودی به زیارت مشهد مقدس و 40 نفر به کربلا اعزام می شوند.

 


وی با اشاره به افزایش مستمری و حق و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ، ادامه داد: آنچه که از طریق دولت به ما ابلاغ شده است انجام دادیم اما پیگیر حق معترضین مستمری بگیران در استان و کشور هستیم .

 


عزیز خانی با اشاره به افزایش ناچیز بسته دولت دراین خصوص، تصریح کرد: بیشر اعتراضات مستمری بگیرن مرتبط با افراد دریافتی 10 میلیون بوده است .

 


دبیر اجرایی خانه کارگر نیز در سخنانی با اشاره به اینکه ما به تنهایی دنبال مطالبات حق و حقوق کارگران خواهیم بود، اظهار داشت: رئیس کانون بازنشستگان همکاری مطلوب دراین زمینه ندارد.

 


اصغر نجاری صیانت از صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی را وظیفه تک تک متولیان دانست و گفت: وظیفه بازنشستگان است که در راستای احقاق حق و حقوق و مطالبات تلاش بکنند.

 


وی با بیان اینکه این مبالغ و مستمری بازنشستگان کفاف زندگی بازنشستگان را نمی دهد، ادامه داد: کانونها و تشکلات بازنشستگی باید با تعامل در این زمینه تلاش کنند.

 

 

نجاری با اشاره به مطالبات بالغ بر 400هزار میایاردی سازمان تامین اجتماعی از دولت، تصریح کرد: درآمدزایی و گره گشایی ها موجب بهتر شدن معیشت و مطابلات جامعه کارگری باشد.

 


دبیر اجرایی خانه کار گر استان زنجان، با اشاره به حمایت تشکلات کارگری بدون ایجاد تنش در جامعه، گفت: دولت دراین خصوص بی اعتنایی و سهل انگاری کرده است.

 


نجاری با بیان اینکه رفتارو تدابیر اتخاذی غلط  مدیران کشور کشور باعث معضلاتی در جامعه شده است، گفت: بی تعهدی برخی باعث مشکلات در زندگی شده است.

 


وی،  با اشاره به تجمعات و  اعتراضات اخیر کارگری و بازنشستگان  با بی برنامه گی و بی قانونی ، گفت: امید ان داریم در این کشور غنی از منبع شاهد زندگی تک تک بازنشستگان باشیم.

کد خبر 1196575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha