لزوم بهبود کیفیت ارائه  خدمات تامین اجتماعی به بيمه شدگان

آیت الله عبادی با بیان اینکه تامین امنیت شغلی و سلامت جامعه از وظایف تامین اجتماعی است، گفت: باید به این خدمتی که برای مردم انجام می دهید، کیفیت دهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲۵ تیر) در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان تامین اجتماعی استان با تبریک عید غدیر اظهار کرد: در حالی که، کار تامین اجتماعی به عنوان شغل مطرح است منافاتی با قصد قربت ندارد و انگیزه خدمت به بندگان خدا است، کیفیت دادن به آن و برخوردهای قابل قبول با ارباب رجوع از جمله بهترین عبادات است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: انسان های بزرگی که از جهت عرفان و اخلاق به مقاماتی رسیدند، بخشی از شرح زندگی آنها آثار وضعی خدمت به بندگان خدا است.

 

وی افزود: آیت الله فاضل لنکرانی در این مورد گفته‌اند« من به عنوان یک اسلام شناس به این نتیجه رسیدم که بعد از انجام واجبات با وجود موارد بسیاری از مستحبات اما به گره گشای کار مردم بپردازید فردای قیامت بگویید فاضل لنکرانی گفته است».

 

آیت الله عبادی تأکید کرد: مسئله امنیت شغلی و امنیت سلامت بسیار حائز اهمیت است وقتی امنیت هرکسی در معرض آسیب قرار بگیرد آزرده است، احیای این دل آزرده از تعمیر کعبه بالاتر است، قلب یک انسان نیازمند اگر نیازش برآورده شود از تعمیر خانه خدا بالاتر است.

 

وی در پایان خطاب به کارکنان تامین اجتماعی گفت: باید به این خدمتی که برای مردم انجام می دهید، کیفیت دهید.

کد خبر 1196579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha