۳۸۰ بسته معیشتی و ۲ سری جهیزیه در بشرویه توزیع شد

در راستای اجرای رزمایش کمک های مؤمنانه شهرستان بشرویه به مناسبت دهه امامت و ولایت ۳۸۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزارتومان و ۲ سری جهیزیه توسط خیریه علی بن ابیطالب(ع) این شهرستان بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، رزمایش کمک های مومنانه امروز (25 تیر) به مناسبت دهه امامت و ولایت با حضور فرماندار و فرمانده سپاه بشرویه در این شهرستان برگزار شد.

 

در راستای اجرای رزمایش کمک های مؤمنانه شهرستان بشرویه به مناسبت دهه امامت و ولایت ۳۸۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزارتومان و 2 سری جهیزیه توسط خیریه علی بن ابیطالب(ع) این شهرستان بین نیازمندان توزیع شد.

 

«حسن علیزاده» فرماندار شهرستان بشرویه در مراسم رزمایش کمک های مؤمنانه شهرستان بشرویه ضمن تبریک اعیاد و خداقوت به همت بسیجیان و موسسات خیریه گفت: یکی از مجموعه هایی که بعد از انقلاب اسلامی تمامی فرامین مقام معظم رهبری را به مرحله اجرایی رساند، سپاه پاسداران و مجموعه ارزشمند بسیج بوده است.

 

وی افزود: مجموعه دولت نیز از این اقدامات به جا و شایسته در راستای محرومیت زدایی تشکر و قدردانی می کند و در شهرستان بشرویه خوشبختانه این همراهی بین نهادها و مسئولین همیشه بوده و مردم نیز در این امر مشارکت دارند.

 

فرمندار بشرویه گفت: مشکلاتی که اکنون روی دوش روستاییان و محرومین و مردم وجود دارد را می توان با تدابیر ویژه ای حل نمود که امید داریم تا با روی کار آمدن دولت سیزدهم این مسائل یکی پس از دیگری مرتفع و با کمک و یاری خود مردم حل شود.

کد خبر 1196591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha