تذکر به وزیر نیرو در صحن علنی مجلس/ وزیر شخصا به موضوع کم‌آبی رودسر و املش ورود کند

​حجت‌الاسلام صفری ملک میان ضمن تذکر به وزیر نیرو در صحن علنی مجلس با تاکید بر اینکه وزیر نیرو باید شخصا به موضوع کم‌آبی دو شهر رودسر و املش ورود کند گفت: عدم مدیریت درست آب شرب و آب کشاورزی با شعارهای جهادی رئیس جمهور منافات دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» امروز (شنبه، ۲۵ تیر) در جلسه صحن علنی مجلس و در تذکر به علی اکبر محرابیان وزیر نیرو اظهار داشت: شهر رودسر و املش از بی آبی رنج می‌برند و مزارع برنج این دو شهرستان دچار عطش خشکسالی شده است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس ابراز داشت: تمام این اتفاقات تلخ و ناگوار در حالی رخ می‌دهد که برخی از مدیران ارشد کشوری و استانی شرایط را بسیار گل و بلبل جلوه می‌دهند.

 

صفری ملک میان اضافه کرد: سوال من از وزیر نیرو این است که چرا تصفیه خانه طول لات و سد پلرود تکمیل نمی‌شود معتقدم همه این کندی در اجرای پروژه‌ها صرفا ریشه در عدم تزریق اعتبار ندارد بلکه ریشه در عدم مدیریت مدیران استانی شما دارد. 

 

وی اذعان کرد: عدم مدیریت درست آب شرب و آب کشاورزی، عدم زیرساخت کافی در ساخت مخازن آبی، عدم توجه مدیران استانی وزارت نیرو به بحران به وجود آمده، عدم لایروبی انهار و رودخانه‌ها، عدم اراده قوی برای تکمیل تصفیه خانه طول لات و سد پلرود با شعارهای جهادی رئیس جمهور منافات دارد. 

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس خاطرنشان کرد: از وزیر نیرو می‌خواهم شخصا به این موضوعات ورود کند زیرا شهر املش و شهر رودسر چند روز است که آب شرب ندارند و بسیاری از روستاهای دو شهرستان نیز درگیر بی آبی هستند. 

 

کد خبر 1196592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha