طرح قربان تا غدیر مسجد «الفلاح» برای کمک به نیازمندان در بیرمنگام

یک مسجد محلی در بیرمنگام با به اشتراک گذاشتن برکات اعیاد قربان و غدیر ۲۷۰ بسته غذایی را در فاصله بین دو عید در اختیار حانواده های نیازمند قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «aboutislam»،یک مسجد محلی در بیرمنگام با به اشتراک گذاشتن برکات اعیاد قربان و غدیر  270 بسته غذایی را در فاصله بین دو عید در اختیار حانواده های نیازمند قرار می دهد.

بیرمنگام میل گزارش داد که بسته های توزیع شده توسط مسجد الفلاح شامل گوشت ،برنج ، روغن و دیگر مایحتاجی است که توسط اعضای جامعه مسلمانان به نیازمندان اهدا می شود.

«عادل پرکار»، متولی مسجد الفلاح در این باره گفت: افزایش هزینه های زندگی جامعه ما را تا حد زیادی تحت فشار قرار داده و تعداد افراد نیازمند در شهر افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: از سازمان امداد اسلامی که برای تدارک برنامه ها به منطور حمایت از نیازمندان به ما کمک کرده است نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

پرکار همچنین گفت: ما امیدواریم که تلاش های اندک ما مورد قبول جامعه قرار گیرد و از خیرین و شرکای خود برای انجام چنین وظیفه مهمی تشکر می کنیم.

داوطلبان بسته هایی را از آغاز عید قربان در میان خانواده های نیازمند پخش کرده اند و توزیغ بسته های غذایی تا عید قربان ادامه دارد.

این اولین تلاش مسجد الفلاح برای کمک به جامعه محلی نیست.در ژانویه 2022، مسجد الفلاح در هندزورث و مسجد گرین لین در اسمال هیث با توزیع 1000 بسته غذایی بین نیازمندان به خانواده‌های آسیب‌پذیر کمک کردند.

این مسجد همچنین با یک شرکت امنیتی برای کمک به بی خانمان ها در فصل کریسمس همکاری کرده است و آهنگی را برای جمع آوری پول در همین زمینه منتشر کرده است.

کد خبر 1196597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha