توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی   و ۶۵ سری جهیزیه به مناسبت دهه امامت و ولایت در استان کرمان

رزمایش کمک های مؤمنانه با توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی و ۶۵ سری جهیزیه به مناسبت دهه امامت و ولایت در استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ ناصر بهروز، امروز، شنبه(۲۵ تیرماه) در حاشیه رزمایش کمک های مومنانه دهه امامت و ولایت در جمع خبرنگاران گفت: این چهارمین مرحله توزیع این کمک ها توسط سپاه ثارالله در سال جاری است.

 


 

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان این مرحله از کمک ها را سراسری است و در کل کشور دانست و افزود: در استان کرمان چهل هزار بسته کمک معیشتی از طریق پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی توزیع می شود.

 

 


 

وی ارزش ریالی هر بسته را ۶ میلیون ریال معادل ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرد که شامل برنج، روغن، حبوبات، شکر، مرغ و..است.

 

 

 

بهروز ادامه داد: در این مرحله همچنین بیش از ۶۵ سری جهیزیه تدارک دیده شده که برخی شامل ۱۵ و برخی دیگر شامل هشت قلم کالا از جمله گاز، یخچال، ماشین لباسشویی، قالی، جاروبرقی و... است.

 

 

 


 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رزمایش های مومنانه سپاه به صورت هماهنگ از قرارگاه خدمات رسانی امام‌ حسن مجتبی علیه السلام انجام می شود؛ افزود: شناخت نسبی در خصوص جامعه هدف و نیازمندان، دقت حداکثری و هماهنگی بین بخشی وجود دارد اما با این حال نیاز به  طراحی سامانه ای است.
 

کد خبر 1196598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha