کتاب «برای مادرم روضه بگیر» در مسجد احمدیه رونمایی می‌شود / اطعام نیازمندان توسط مسجدی‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین علویجه از اطعام نیازمندان در جشن‌های عید غدیر خبر داد و گفت: مراسم رونمایی از کتاب «برای مادرم روضه بگیر» همزمان با شب عید غدیر در مسجد امیرالمومنین(ع) میدان احمدیه تهران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «احمد علویجه» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به برنامه های مسجد امیرالمومنین (ع) (واقع در تهران، خیابان پیروزی، میدان احمدیه) برای بزرگداشت دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: جشن عید غدیر و میلاد امام هادی (ع) از روز شنبه (25 تیرماه) در این مسجد آغاز شده و تا دوشنبه، 27 تیرماه ادامه دارد. این جشن ها شامل سخنرانی، مداحی، تقدیر از سادات و برپایی ایستگاه صلواتی و اطعام نمازگزاران و خانواده های نیازمند است.

 

امام جماعت مسجد امیرالمومنین (ع) افزود: مراسم رونمایی از کتاب «برای مادرم روضه بگیر» نیز امروز (یکشنبه، 26 تیرماه) و همزمان با شب عید غدیر در مسجد امیرالمومنین (ع)​ برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: «برای مادرم روضه بگیر» کتابی کاربردی و علمی در موضوع روضه خانگی و مستند به روایات و همچنین برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری و برخی دیگر از مراجع معظم تقلید درباره اهمیت برگزاری روضه های خانگی است. نام کتاب نیز از توصیه مقام معظم رهبری درباره اهمیت روضه خوانی و گریه کردن در مصائب اهل بیت (ع) گرفته شده است.

 

علویحه گفت: جشن عید غدیر نیز روز دوشنبه، 27 تیرماه از ساعت 11 تا 14 با حضور چند هیئت مذهبی و همراه با سخنرانی و مداحی و اطعام نمازگزاران در مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اهالی مسجد امیرالمومنین (ع) با همکاری برخی دیگر از مساجد منطقه 14 تهران، بیش از سه هزار پرچم مزین به نام امام علی (ع) را میان کسبه و ساکنان این منطقه از شهر تهران توزیع کردند.

کد خبر 1196609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha