همکاری کانون فرهنگی هنری مساجد فارس در پر کردن اوقات فراغت مددجویان کمیته امداد فارس

موصلی گفت: ۱۱ کانون دائم «ولایت» در فارس برای برگزاری کلاس های تابستانی فعالیت دارند و یک هزار و ۱۲۹ کانون فرهنگی هنری مساجد، کانون پرورش فکری کودکان و آموزش و پرورش نیز با کمیته امداد فارس برای غنی سازی اوقات فراغت مددجویان همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی موصلی»، امروز (شنبه 25 تیر) با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای پر کردن اوقات فراغت مددجویان کمیته امداد فارس در جمع خبرنگاران گفت: 20 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس تا پایان تابستان از آموزش های متنوع و برنامه های اوقات فراغت بهره مند خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: ارتقای شاخصه های فرهنگی، غنی سازی اوقات فراغت مخاطبین تحت حمایت از وظایف مهم کمیته امداد است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد فارس با هدف غنی سازی اوقات فراغت مددجویان خود در فصل تابستان برنامه های مهارت آموزی فنی، فرهنگی و تربیتی، آموزش قرآن، مهارت های زندگی، ورزشی و ... در نظر گرفته است که به صورت رایگان ارائه می شوند.

موصلی اعلام کرد: 11 کانون دائم فرهنگی-تربیتی «ولایت» در استان فارس برای برگزاری کلاس های تابستانی فعالیت دارند و یک هزار و 129 کانون فرهنگی هنری مساجد، کانون پرورش فکری کودکان و آموزش و پرورش نیز با کمیته امداد فارس برای غنی سازی اوقات فراغت مددجویان همکاری می کنند.

وی اعلام کرد: تا پایان تابستان 440 دانش آموز و دانشجو در قالب اردوهای سراسری با اعتبارات دولتی و تعداد یک هزار نفر از سرپرستان خانوار تحت حمایت کمیته امداد فارس با کمک خیران به اردوهای «شوق زیارت» اعزام خواهند شد.

کد خبر 1196632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha