نظارت‌هایی که بر بازار صورت می‌گیرد واقعی نیست/شرکت‌های خدمات‌رسان ملزم به همراهی با تولیدکنندگان هستند

فتوحی با بیان اینکه نظارت‌هایی که بر بازار صورت می‌گیرد نظارت واقعی نیستند گفت: سیستم‌های نظارتی باید کنترلی، ارشادی و هدایت گری باشد و پاسخی دهد که جامعه آن را بپذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آقارضا فتوحی» امروز (شنبه ٢۵ تیر) در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان اظهار کرد: همه باید تلاش کنند تا ثبات بازار را به دست بگیریم و به عنوان متولیان بخش‌های مخلتف باید کار خود را بلد باشیم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه دستگاه‌ها برای رضایت‌مندی مردم نقش خود را به خوبی ایفا کنند افزود: همچنین پیگیری و پیشگیری‌های لازم جهت جلوگیری از افزایش قیمت‌ها انجام شود تا به تولیدکننده کمک کنیم و شاهد افزایش قیمت‌ها نباشیم.

 

وی اضافه کرد: شرکت‌های خدمات‌رسان از قبیل شرکت نفت، گاز، آب، برق، نفت، گاز و ... ملزم هستند که همراهی کاملی با تولیدکنندگان را داشته باشند تا از افزایش قیمت جلوگیری شود.

 

فتوحی عنوان کرد: در کالاهایی مانند سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی که در کشور نیز تولید می‌شوند و تولیدکنندگان داخلی آنها را گران می‌فروشند نیاز به واردات داریم.

 

وی ادامه داد: نظارت‌هایی که بر بازار صورت می‌گیرد نظارت واقعی نیستند، سیستم‌های نظارتی باید کنترلی، ارشادی و هدایت‌گری باشد و پاسخی دهد که جامعه آن را بپذیرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به افزایش قیمت در مواد شوینده ابراز کرد: مشکلاتی که در کارخانجات شوینده ها وجود دارد، احصا شوند و باید به آنها کمک کنیم تا بیش از این افزایش قیمت نداشته باشند و نظارت بر این صنوف نیز انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به نیاز بازار در ایام محرم بیان کرد: اقدامات و پیگیری‌های لازم از هم اکنون انجام شود تا در ایام محرم و صفر هیچ‌گونه مشکلی در خصوص هیچ اقلامی نداشته باشیم.

 

فتوحی یاد آور شد: در خصوص کالابرگ الکترونیک نیز این موضوع از سوی فرمانداران به صورت ویژه پیگیری و به آنها ابلاغ شود تا در استان به نتیجه کامل برسد.

 

کد خبر 1196658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha