توجه دولت سیزدهم به تکمیل مجتمع‌های فرهنگی هنری نیمه تمام در گلستان/۱۲۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور اختصاص پیدا کرد

زنگانه گفت: یکی از موضوعاتی که در سفر رئیس جمهور به گلستان مورد توجه ویژه قرار گرفت تکمیل مجتمع های فرهنگی هنری نیمه تمام در استان بود که حدود ۶۰ میلیارد تومان به این بخش اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» امروز «شنبه ٢۵ تیر» در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گلستان که با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار شد، اظهارکرد: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان شاهد مصوبه های خوبی در حوزه فرهنگی بودیم که اجرای آنها می تواند سبب تحول در این حوزه شود.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها از جمله در حوزه فرهنگ محور مصوبه های سفر دولت سیزدهم به استان گلستان بوده است، گفت: در انتهای سال گذشته برای نخستین بار یکهزار و ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان وارد این استان شد.

 

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در سفر رئیس جمهور به استان مورد توجه ویژه قرار گرفت تکمیل مجتمع های فرهنگی هنری نیمه تمام در استان بود که حدود ۶۰ میلیارد تومان به این بخش اختصاص یافت.

 

زنگانه ادامه داد: در حوزه ورزشی با توجه به علاقه‌مندی مردم استان به ورزش و وجود بیش از ۱۵۰ ورزشکار ملی پوش، مصوبات ارزشمندی داشتیم. همچنین قرار است بسیاری از پروژه های نیمه تمام ورزشی از مسیر ماده ۲۷ از طریق مشارکت بخش خصوصی تکمیل شود که برای نمونه اولین پروژه به خانه تکواندو اختصاص یافت. 

 

وی حفظ و احیای بافت با ارزش روستایی را یکی دیگر از مصوبه های ارزشمند دولت در استان برشمرد و افزود: در سفر رئیس جمهور توجه ویژه ای به تکمیل و بهسازی بافت با ارزش روستایی شده و دولت ۵۵ میلیارد تومان به این امر اختصاص داده است.

 

استاندار گلستان درباره مصوبات سفر دولت در حوزه آموزش و پرورش گفت: اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه های خیرساز، هوشمند سازی مدارس و رفع مشکلات سرمایشی و گرمایشی مدارس استان پیش بینی شده است.

 

 

کد خبر 1196672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha