سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برای برگزاری اربعین حسینی آمادگی لازم را دارد

سردار کریمیان با بیان اینکه سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برای برگزاری اربعین حسینی آمادگی لازم را دارد، گفت: شرکت جوان سیر ایثار با یک هزار دستگاه اتوبوس برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز مهران حاضر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جلسه ستاد مشارکت های مردمی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: برای نظم و نسق و خدمت رسانی بهتر و منسجم تر مرجعیت در کمیته مشارکت مردمی ستاد اربعین باید مشخص باشد.

 

سردار « قدرت الله کریمیان» تصریح کرد: کمیته مشارکت مردمی ستاد اربعین مهمترین کمیته‌ای است که با اسکان و تغذیه و خدمت رسانی مناسب می‌تواند خاطرات خوبی برای مردم رقم بزند و تجربه زیارتی را برای آنها ماندگار کند.

 

وی افزود: ظرفیت‌های سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از نظر اسکان و تغذیه در اختیار کمیته مشارکت‌های مردمی است و پیش بینی های لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

 

سردار کریمیان یادآور شد: در حوزه جابجایی زائران حسینی شرکت جوان سیر ایثار پای کار است و با ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس در مرز مهران برای خدمت رسانی حاضر خواهد بود.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: در مرز مهران، خوشبختانه در حوزه امنیتی هیچ مشکلی نداریم و شرایط کاملا مهیاست و در حوزه فرهنگی نیز سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با تهیه اقلام  فرهنگی و برنامه‌های خاص پای کار برگزاری اربعین است.

کد خبر 1196684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha