روایت رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از مضامین ضددینی و ضدفرهنگی در برخی فیلم‌ها/ برخی فیلم‌ها مروج بی‌حجابی و بی‌حیایی در جامعه هستند

حجت‌الاسلام آقاتهرانی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی  ۳۰ فیلم آورد و گفت که این فیلم‌ها  اجازه اکران گرفته‌اند اما همجنس‌ گرایی، بی‌ حجابی، شراب‌ خواری، بی‌ حیایی و ... را رواج می‌ دهند و اگر اکران شوند جامعه را نابود خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت‌الاسلام «مرتضی آقاتهرانی» امروز (شنبه ۲۵ تیر) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گلستان اظهارکرد: تهیه پیوست‌ فرهنگی برای اجرای هر طرح و برنامه‌ای در کشور لازم و ضروری است.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم تهران، اسلامشهر، شمیرانات، ری و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوزه ورزش هم از تهیه و داشتن پیوست فرهنگی مستثنی نیست، گفت: در سایر رشته های ورزشی از جمله سوارکاری که در گلستان ریشه دارد و در اسلام هم مورد تاکید قرار گرفته اگر پیوست فرهنگی داشته باشیم، می‌توانیم بهره برداری مناسبی از آن کنیم.

 

وی اضافه کرد: در دیگر رشته های ورزشی مانند فوتبال هم که یک رشته وارداتی است بیش از هر زمانی نیاز به تهیه و اجرای پیوست فرهنگی داریم.

 

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با اشاره به اینکه اسلام یک دین کامل و جامع است و ظاهر و هم باطن آن باید رعایت شود، به مقوله پوشش اشاره کرد و افزود: همه کشورها در امر پوشش قانون و قاعده خاص به خود را دارند و آزادی مطلق وجود ندارد‌. متاسفانه برخی افراد با سواستفاده از این کلمه نگذاشتند فضای مجازی در کشور مدیریت شود.

 

وی با انتقاد از برخی رفتارها و عملکردها یادآور شد: زمانی در مسیر اتوبان تهران - قم تصاویر شهدا نصب بود اما فردی به بهانه تصادف آنها را جمع‌آوری کرد و امروز به جای تابلوهای کوچک  شاهد تابلوهای چندین متری برای تبلیغات کالاهایی همچون موبر، شکلات و رنگ‌مو هستیم که جای تاسف و خجالت دارد.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا حرف از عفاف و حجاب می شود عده ای فریاد می زنند زیربناها را درست کنید یا مبارزه با اختلاس‌گران را سر می‌دهند این در حالی است که این مسائل ارتباطی به بی حچابی و بدحجابی عده ای ندارد.

 

وی با اشاره به مضامین ضدفرهنگی که در برخی فیلم‌ها وجود دارد، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی  ۳۰ فیلم آورد و گفت که این فیلم‌ها  اجازه اکران گرفته‌اند اما همجنس‌ گرایی، بی‌ حجابی، شراب‌ خواری، بی‌ حیایی و ... را رواج می‌ دهند و اگر اکران شوند جامعه را نابود خواهند کرد.

 

حجت‌الاسلام آقا تهرانی اضافه کرد: وقتی مسئول مجوز دهنده را برای پاسخگویی احضار کردیم جواب داد که بدتر از اینها هم وجود دارد و ما مجوز ندادیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در برخی استان‌ها جلسات شورای فرهنگ عمومی برگزار نمی شود، یادآور شد:  اگر مدیران نمی‌توانند این جلسات را برگزار کنند بگذارند و بروند.

 

کد خبر 1196688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha