بیماری با وضعیت حاد در بیمارستان آستارا بستری نیست

بصیری‌مقدم با بیان‌اینکه بستری بیماری که وضعیت حاد کرونایی داشته باشد در بیمارستان آستارا نداریم، گفت: بیماران مراجعه کننده به بیمارستان و اورژانس اغلب به صورت سرپایی درمان می‌شوند.

«فرید بصیری‌مقدم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا از افزایش تزریق نوبت اول تا سوم واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد و از افرادی که نوبت‌های یادآور را تزریق نکرده‌اند خواست نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا به تغییر رنگ‌بندی وضعیت کرونایی آستارا و دیگر شهرهای استان گیلان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر وضعیت آستارا از لحاظ رنگ‌بندی کرونایی زرد است.

 

وی با بیان‌اینکه بستری بیماری که وضعیت حاد داشته باشد در بیمارستان آستارا نداریم، تصریح‌کرد: بیماران مراجعه کننده به بیمارستان و اورژانس اغلب به صورت سرپایی درمان می‌شوند.

 

بصیری‌مقدم گفت: برای اینکه وضعیت به روال قبل برگردد و شرایط بدتر نشود همه باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و انتظار از مردم این استفاده از ماسک را در الویت قرار دهند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با اشاره به اینکه تزریق واکسن مرگ و میرها و تعداد بستری‌ها را کاهش داده است،خاطرنشان‌کرد: شهروندان نسبت به تزریق واکسن کرونا به ویژه نوبت‌های یادآور اهتمام داشته باشند.

کد خبر 1196715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha