ایجاد روحیه نشاط و امید مهمترین رویکرد ستاد فهمای استان زنجان است

اسلامی به حضور میدانی در سطح کانون های مساجد و نشست مشترک با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان به عنوان رویکرد ستاد فهمای استان زنجان اشاره کرد و گفت: مهمترین هدف ستاد در سال جاری ایجاد روحیه نشاط و امید در بین جوانان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان امروز در نشست رابطین فهما با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به فعالیت 382 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان اظهار کرد: سهم کانون های مساجد در زنجان 166 باب در  خدابنده  90 باب در ابهر 31 باب در طارم 29 باب در ایجرود هشت باب در ماهنشان 24 باب در خرمدره 23 باب و در سلطانیه 11 باب است.

 

 


محسن اسلامی با اشاره به وجود 19 رابط فهما در استان گفت: به ازای 25 باب کانون فرهنگی و هنری یک رابط فهما تعریف شده است.

 


وی با اشاره به اینکه امسال رویداد ملی فهما برای چهارمین سال متوالی اجرا می شود، خاطرنشان کرد: این جلسه به منظور آشنایی بیشتر مدیران با نحوه امتیاز گیری در سامانه بچه های مسجد تشکیل شده است.

 


اسلامی به اجرای طرح غنی سازی اوقات فراعت جوانان و نوجوانان با همکاری سپاه، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردوگاه شهید باکری در روزهای 31 مرداد و یک شهریور ویژه برادران و روزهای دوم و سوم شهریور ویژه خواهران خبر داد و افزود: هدف از اجرای این طرح آشنایی کانونی ها با روش مدیریت فرهنگی در مسجد است و اختتامیه این برنامه با حضور رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور اجرا خواهد شد.

 


وی به حضور میدانی در سطح کانون های مساجد و نشست مشترک با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رویکرد ستاد فهمای استان زنجان اشاره کرد و گفت: مهمترین هدف ستاد در سال جاری ایجاد روحیه نشاط و امید در بین جوانان است.

 


اسلامی بر ضرورت دریافت شناسه ملی برای 19 باب کانون رابط تاکید کرد و افزود: اصلی ترین کار ویژه ستاد تحکیم بنیان خانواده است.

کد خبر 1196720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha