لزوم ورود اوقاف برای رفع مشکل زمین طرح ملی مسکن/ بانک ها به تعهدات خود در طرح ملی مسکن عمل کنند

حسینی پور با تاکید براینکه مشکل زمین احداث مسکن ملی باید با همراهی اوقاف و امورخیریه مرتفع شود، گفت: تا به امروز ۸هزار و ۷۰۰واحد مسکونی درحال احداث است، که بخش اعظم این واحد ها به شرق استان اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «سیدمحمود حسینی پور» امروز(۲۵تیر) در جلسه شورای عالی مسکن استان با ابراز گله مندی از عدم احساس مسئولیت مدیران حوزه مسکن در این خطه از شمال کشور، اظهار کرد: قانون به تمامی بانک ها تکلیف کرده که ۲۰درصد تعامل در ساخت مسکن ملی داشته باشند.

 

استاندار مازندران ضمن قدردانی از بانک مسکن استان در همراهی با طرح ملی مسکن، گفت: باید تکلیف سایر بانک ها در حوزه انجام این طرح در استان پاسخگو باشند.

 

وی با بیان اینکه فرمانداران حزوه های غرب استان، جهادکشاورزی، آب منطقه ای، اوقاف، منابع طبیعی، آموزش و پرورش و فرمانداران برای تحقق طرح ملی مسکن در استان مازندران باید به میدان عمل بیایند، افزود: رد غرب استان وضعیت خوبی در بحث احداث مسکن نداریم.

 

حسینی پور با بیان اینکه تا به امروز ۸هزار و ۷۰۰واحد مسکونی درحال احداث است، ادامه داد: بخش اعظم این واحد ها به شرق استان اختصاص دارد.

 

وی با بیان اینکه فرمانداران غرب استان باید مشکل زمین احداث واحد های مسکن ملی را فراهم کنند، گفت: باید در تمامی شهرستان ها این پروژه عملیاتی شود.

 

حسینی پور با تاکید براینکه مشکل زمین احداث مسکن ملی باید با همراهی اوقاف و امورخیریه مرتفع شود، افزود: اوقاف در مازندران بسیاری از شهرها می تواند کمک کند.

 

وی با بیان اینکه به طور نمونه در استان مرکزی ۷۰درصد زمین های مورد نیاز بریا اجرای طرح ملی مسکن به همت اوقاف و امورخیریه مهیا شده امید است در استان مازندران نیز این مهم محقق شود، گفت: فرمانداران برای خانه درا شدن نیازمندان در راستای اجرای طرح ملی مسکن پای کار باشند.

 

حسینی پور از ورود یک سرمایه گذار از ترکیه برای احداث ۵۰هزار واحد مکونی در قالب شهرک با شش ماه تنفس خبر داد و افزود: بیمارستان هزار تختخوابی بین ساری و قائم شهر نیز با همراهی همین سرمایگذار از ترکیه تکمیل می شود.

کد خبر 1196758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha