نقش مهم تامین اجتماعی در امنیّت درآمد، حفاظت از سلامت و رفاه اجتماعی

فرماندار آران و بیدگل گفت: تامین اجتماعی نقش مهمی در توسعه و رفاه اجتماعی جامعه دارد و امنیّت درآمد و حفاظت از سلامت افراد تحت پوشش را تضمین و به پیشگیری و کاهش فقر کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، علی اکبر رضایی در دیدار با رئیس و جمعی از کارکنان اداره تأمین اجتماعی به مناسبت بزرگداشت هفته تامین اجتماعی گفت: یکی از کار‌های مهم و با ارزش در نظام جمهوری اسلامی، فعالیت‌های مرتبط با ارائه خدمات اجتماعی است که به صورت ویژه، سازمان تأمین اجتماعی عهده دار آن است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر ارائه خدمات بهتر به افراد جامعه مورد هدف تأمین اجتماعی تأکید کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی یکی از مهم ترین سازمان‌های تأثیرگذار در زندگی آحاد مختلف جامعه است که نقش مهمی در توسعه و رفاه اجتماعی جامعه دارد و امنیّت درآمد و حفاظت از سلامت افراد تحت پوشش را تضمین و به پیشگیری و کاهش فقر کمک می‌کند.

رضایی گفت: پوشش بیمه‌ای که این سازمان ارائه می‌دهد، می‌تواند به افزایش اطمینان خاطر، ایجاد شدن امنیّت روحی و سلامت جسمی و در نهایت ارتقای بهره‌وری نیروی کار منجر شود.

 

فرماندار آران و بیدگل تاکید کرد: تأمین اجتماعی دارای وظایف و فعالیت های بسیار خوبی در سطح جامعه است که تضمین کننده رشد اقتصاد و تداوم آن برای تحقق توسعه پایدار ، مراقبت و صیانت از وضعیت جسمی ، روحی و فکری بیمه شدگان در جامعه است.

 

در ادامه این دیدار، جعفری رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان  آران و بیدگل گزارشی از عملکرد، مشکلات و مسائل این اداره را ارائه کرد./

کد خبر 1196780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha