همایش پیاده روی خانوادگی در شهر لاهرود برگزار می شود

رابط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود از همایش پیاده روی خانوادگی همزمان با دهه ولایت و امامت در این شهر خبر داد.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همزمان با دهه ولایت و امامت در شهر لاهرود برگزار می شود.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: این همایش با حضور خانواده ها انجام می گیرد تا موجبات افزایش روحیه شادابی و نشاط خانواده را نیز فراهم  آورد.

 

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این همایش، مسیر خیابان بعثت از صحن مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) تا مزار مطهر شهدای گمنام در پارک داغلارباغی شهر لاهرود را پیاده روی خواهند کرد.

 

اسبری بیان کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) نیز همراه و همگام با سایر شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، در این همایش حضور فعال خواهند داشت.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود تصریح کرد: زمان شروع این همایش راس ساعت 5 عصر روز دوشنبه 27 تیر ماه سال جاری مصادف با عید سعید غدیر خم خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه امامت و ولایت یک امر بدیهی و اساسی در جامعه است، خاطر نشان کرد:  برگزاری چنین همایش پیاده روی در مناسبت های ملی و دینی علاوه بر ارتقای مشارکت مردم در ورزش های همگانی موجب فرهنگ ‌سازی برای ترویج ورزش در خانواده نیز می شود.

 

اسبری یادآور شد: نعمت ولایت و امامت، هدیه خداوند متعال به امت اسلامی است و باید همیشه  قدردان و شاکر این نعمت باشیم.

کد خبر 1196790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha