چهارمین دوره مدرسه هنر و رسانه در قزوین برگزار می شود

باغبانها گفت: چهارمین دوره مدرسه هنر و رسانه با همکاری کانون فرهنگی هنری توحید و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شود.

«محمدحسین باغبانها» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: چهارمین دوره مدرسه هنر و رسانه با همکاری کانون فرهنگی هنری توحید و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین ویژه آقایان در سنین 16 تا 25 سال برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: در این دوره آموزشی طراحی پوستر توسط «محسن میرزا محمدی ها»، انیمیشن توسط «مهدی هاشم خانلو»، تدوین و کارگردانی «توسط علیرضا صباحی فر»، عکاسی توسط «میثم ملکی»، موشن گرافیک توسط «محمدعلی حاجی پور» و دوره کسب و کار هم توسط «محمدمهدی افشار»  تدریس می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به ثبت نام در دوره های آموزشی مذکور می توانند تا 27 تیر ماه به سایت mehvarevasl.ir مراجعه کنند و فعالان کانون های مساجد استان می توانند از 70 درصد تخفیف برای شرکت در این دوره ها استفاده کنند.

 

باغبانها یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این دوره ها برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 02833690781 تماس حاصل کنند.

کد خبر 1196805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha