توزیع بیش از ۲۲ تن گوشت قربانی نذری بین نیازمندان استان فارس

حجت الاسلام امیدی با اشاره به توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت در عید غدیر، گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۲۲ تن گوشت قربانی نذری بین نیازمندان استان فارس توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (یکشنبه 26 تیر) در حاشیه برنامه توزیع گوشت نذری به مناسبت عید غدیر خم گفت: امروز به حمدالله در آستانه عید سعید غدیر خم چهاردهمین مرحله توزیع گوشت نذری در سطح استان فارس با همکاری موسسه «حضرت خدیجه (س)» در قم و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» آغاز شده است که ویژه شیراز و شهر های شمالی استان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: این گوشت های نذری به تعداد یک هزار و 200 بسته یک کیلو و 500 گرمی با ارزش تقریبی قریب چهار میلیارد ريال است که در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: در انتخاب مناطق توزیع، محوریت روستا های کم برخوردار و مناطق حاشیه نشین شهر و همچنین خانواده های نیازمند درنظر گرفته شده است.

حجت الاسلام امیدی با بیان اینکه این برنامه هر 2 ماه یکبار در ماه های قمری اجرا می شود، گفت: تاکنون بیش از 22 تن گوشت قربانی نذری بین نیازمندان استان فارس توزیع شده است.

 

 

کد خبر 1196840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha