تهاجم افراد دگراندیش به سمت شورای نگهبان/ دشمن به دنبال فلج سازی نظام است

آیت الله عبادی با بیان اینکه افراد دگراندیش در داخل و خارج نسبت به ارگان مقدس شورای نگهبان تهاجم دارند، گفت: تمرکز دشمن در جهت آسیب به این نهاد است؛ باید حواستان جمع باشد که دشمن می خواهد اعضای آن را در کارشان فلج کند تا بتواند نظام را فلج سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (26 تیر) در دیدار با مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان‌جنوبی اظهار داشت: قداست شورای نگهبان بسیار واضح و روشن است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: آنچه که به عنوان قانون در کشور صورت می‌گیرد باید مطابق با شرع باشد و هدف انقلاب اسلامی همین موضوع بوده است.

 

وی در خصوص حفظ امانت آرای مردم گفت: سرنوشت و آینده کشور به این موضوع وابسته است و هم حق الناس و هم حقالله محسوب می شود چرا که همه حقوق مردم در اجراییات کشور و حقوق الهی در زمینه حفظ اسلام و انقلاب مطرح است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه افراد دگراندیش در داخل و خارج نسبت به ارگان مقدس شورای نگهبان تهاجم دارند، افزود: این موضوع طبیعی است و اصولا ضبط و حفظ حقوق اجتماعی در همه کشورها در قالب های مختلف یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: با توجه به اهمیت همه جانبه ای که شورای نگهبان دارد و تمرکز دشمن در جهت آسیب به این نهاد باید حواستان جمع باشد که دشمن می خواهد شما را در کارتان فلج کند تا بتواند نظام را فلج سازد.

 

وی در ادامه گفت: از خودتان حفاظت کنید و در این امانت خدا و مردم نباید کوچکترین سستی انجام شود و در این کار جز خداوند هیچ کس را شریک نسازید و اگر ضعفی حاصل شود به جمع بر می گردد و این حقوق انسانی و الهی را حفظ کنید.

 

 

 

 

کد خبر 1196854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha