هدف دشمن از طرح مطالبه های اجتماعی ناامید کردن مردم و مقابله با نظام اسلامی است

رضایی با بیان اینکه هدف دشمن از طرح مطالبه گری و انتشار مطالبه های اجتماعی ناامید کردن مردم و مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: باید امروز عَلَم مطالبه گری در دست فعالان رسانه ای انقلاب و فعالان مجازی نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «سجاد رضایی» امروز (۲۶ تیر) در جلسه صبحانه کاری با خبرنگاران با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و برنامه‌ریزی برای مقابله با شرایط رسانه‌ای که دستگاه های ضدانقلاب ایجاد کردند، اظهار داشت: در سال های اخیر تغییری در رویکرد این رسانه ها رخ داده که اکنون شرایط آنان بسیار متفاوت شده است.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه در دولت های قبلی با توجه به اینکه تفکر آنان با مدل های غربی همخوانی داشت تلاش استکبار برای نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی بود، گفت: اما با توجه به رویکرد دولت سیزدهم برای استفاده از ظرفیت داخل و همسایگان و بحث اقتصاد مقاومتی و گاهی تقابل با مدل غربی است بنابراین رسانه های ضدانقلاب، برنامه ریزی اصلی خود را در حوزه رسانه ای تعریف کردند.

 

وی ادامه داد: در همین راستا رسانه های ضدانقلاب در موضوع های اخیر کشور از جمله نظام مندی توزیع یارانه ها و متروپل آبادان حتی فیلم هایی که در شهرها و روستاهای کوچک گرفته شده بود بلافاصله روی خروجی رسانه های خود قرار می دادند و از این ظرفیت شبکه رسانه ای خود برای انتشار ویژه استفاده می کرد.

 

رضایی با بیان اینکه در این حوزه درگیر جنگ رسانه ای هستیم و حتی از این امر هم عبور کردیم و دشمن در حوزه افکار عمومی دنیا قصد تجاوز صددرصد دارند، تصریح کرد: اکنون دسترسی دشمن برای تصمیم گیری و تصمیم سازی در حوزه خواص کاهش یافته است بنابراین در حوزه عوام برنامه ریزی جدی می کنند.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فعالان رسانه ای و مجازی در میدان جنگ اراده ها و تصمیم سازی ها قرار دارند که چه بخواهند یا نخواهند این جنگ بر ما تحمیل شده است، افزود: هدف دشمن از طرح مطالبه گری و انتشار مطالبه های اجتماعی ناامید کردن مردم و مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

رضایی ادامه داد: باید امروز عَلَم مطالبه گری در دست فعالان رسانه ای انقلاب و فعالان مجازی نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، البته با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید در مطالبه‌گری مراقبت کنند با دشمن مخرج مشترک پیدا نکنند.

 

وی با اشاره به اینکه فرمایش رهبر معظم انقلاب که امروز بیشترین تحرّک دشمنان ما علیه ما بیش از تحرّکات امنیّتی و اقتصادی، تحرّکات تبلیغاتی و جنگ نرم و تبلیغات رسانه‌ای است، عنوان کرد: همچنین به فرمود مقام معظم رهبری کار تبلیغاتی کار مهمّی است؛ ما در این زمینه ضعف داریم. حالا بگذریم از آن آدم‌های غافلی که از رسانه‌های داخلی هم به نفع دشمن استفاده می‌کنند -که حالا آن محلّ بحث ما نیست- لکن [درباره‌ی] آن کسانی هم که قصد خیر در این زمینه دارند، ما کم‌کاری داریم.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در زمینه‌ی کار تبلیغاتی درست و تمهیدات رسانه‌ای باید قوی‌تر و هوشمندانه‌تر عمل بکنیم، گفت: فعالان رسانه ای و مجازی باید با بصیرت و چشم نافذ موضوعات روز را رصد کنند و براساس آن برنامه ریزی و در این حوزه به صورت توانمند و براساس نقشه راه مشخص فعالیت کنند.

 

رضایی در پایان بیان کرد: بحث تخصصی سازی و توانمندسازی حوزه خبر و رسانه بسیار مهم است که در دستور کار بسیج رسانه استان قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1196869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha