چهار پست توزیع برق در شهرک های صنعتی خراسان شمالی ایجاد می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: در سفر هیئت دولت به استان، ایجاد چهار پست فوق توزیع برق در شهرک های صنعتی مورد موافقت قرار گرفت.

«علیرضا صبوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: پست فوق توزیع در شهرک های صنعتی در فاروج، شیروان، گرمه و منطقه ویژه اقتصادی بجنورد اجرا می شود و در این زمینه بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، برق رسانی به روستاها را از دیگر مصوبه های دولت در سفر به استان عنوان کرد و افزود: در این سفر، برق رسانی به شهرک های روستایی دارای سکونت و آبادی های زیر ۱۰ خانوار و یا فاقد کد روستایی هم مورد موافقت قرار گرفت و در این زمینه هم ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

 

وی افزود: این اعتبار طی دو سال با مشارکت ۵۰ درصدی منابع استان انجام شود.

 

صبوری اظهارداشت: مقاوم سازی شبکه های فرسوده توزیع برق استان هم در این سفر مورد موافقت قرار گرفت و بر این اساس اصلاح شبکه های فرسوده به طول ۱۰۰ کیلومتر با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار انجام می شود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: این اقدام طی دو سال انجام می شود که ۴۰ درصد از منابع از وزارت نیرو، ۴۰ درصد از منابع استان و ۲۰ درصد از منابع وزارت نفت تامین می شود.

 

 

کد خبر 1196932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha