برگزاری ویژه برنامه جشن غدیر در کانون نبی اکرم(ص) ملایر

نظری گفت: جشن ویژه عید غدیر در شب عید غدیر با اجرای برنامه های متنوع در کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم(ص) ملایر برگزار می‌شود.

«معصومه نظری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر با اشاره به ولایت و امامت و   عید بزرگ غدیر  گفت: در این ایام برنامه های مختلفی در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم ملایر به برگزاری جشن ویژه عید غدیر در شب  عید غدیر در این کانون اشاره کرد و گفت: در این جشن برنامه های متنوعی اجرا  می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف مناسبتی در این کانون گفت: برگزاری جشن ها در ایام ولادت ائمه اطهار و مراسم های ماه مبارک رمضان، ماه محرم، شهادت ائمه و سایر مناسبت های انقلاب نیز در این کانون اجرا و برگزار می شود.

نظری به برگزاری کلاس های اوقات فراغت در این کانون اشاره کرد و افزود: کلاسهای اوقات فراغت در این کانون در حال برگزاری است.

 

 وی از برگزاری کلاس های  هنری در ایام تابستان دراین کانون خبر داد و گفت: این کلاسها  شامل کلاس خیاطی، تزریقات، مهارت های زندگی،  کامپوتر، گل سازی، عروسک سازی، زبان ، آموزش نرم افزار حسابداری  (هلو) اروبیک و تئاتر و نمایش  دراین کانون در ایام تابستان تشکیل می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم ملایر با بیان اینکه این کلاسها  از 15 تیر شروع شده تا پایان شهریور ماه ادامه ادارد گفت: استقبال از این کلاسها خوب است و علاقمندان می توانند برای  ثبت نام به این کانون مراجعه کنند.

 وی با بیان اینکه همزمان با هفته عفاف و حجاب نیز کارگاه مشاوره و ازدواج در این کانون برگزار شد افزود: برگزاری حلقه های معرفتی و آموزشی نیز از دیگر برنامه های این کانون بوده است.

نظری همچنین به برگزاری کلاس های قرآن در این کانون  اشاره کرد و گفت: این کلاسها نیز شامل کلاس های روخوانی و روانخوانی است که روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار می شود و در ایام تابستان نیز ادامه دارد..

کد خبر 1196939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha