۱۱۰ بسته کمک معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: ۱۱۰ بسته کمک معیشتی همزمان با عید سعید غدیرخم به همت اعضای این در بین خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

«مرتضی هاتفی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 110 بسته کمک معیشتی همزمان با عید سعید غدیرخم به همت اعضای این در بین خانواده های بی بضاعت و نیازمند توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این بسته شامل برنج، ماکارونی، روغن مایع، حبوبات، رب گوجه فرنگی و گوشت مرغ بود که در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

وی اعلام داشت: ارزش هر بسته 4 میلیون و 500 هزار ریال است که با مشارکت خیرین، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و اعضای گروه جهادی کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تهیه شده بود.

 

هاتفی پور خاطر نشان کرد: از همدلی و همکاری خیرین و مدیران و کارکنان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و اعضای گروه جهادی کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در این عمل نیکوکارانه تقدیر و تشکر می کنم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: این کمک مومنانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های نیازمند و بی بضاعت صورت گرفت.

 

هاتفی پور عنوان کرد: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و آشنایی نسل امروز با مقوله همدلی از مهمترین اهداف اجرای این طرح خیرخواهانه است.

 

کد خبر 1196940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha