برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه

حجت الاسلام احمدی،گفت: در دهه امامت و ولایت جشن‌های خیابانی در شهر کرمانشاه به ویژه در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد برگزار شد و مورد استقبال ویژه مردم نیز قرار گرفته است.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،ضمن تبریک فررسیدن عید غدیر،گفت: عید سعید غدیر خم بزرگترین عید مسلمانان و اعلام امامت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) را باید به حق بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین عید در جهان دانست؛ چرا که با اعلام ولایت، اسلام به کمال ابلاغ شد و بعد از آن روز هیچ بهانه و حجتی برای مردم در طول تاریخ باقی نماند که بگویند حق را ندیدیم و نشناختیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ،افزود: نسل امروز نیاز اشد به پیروی از تعلیمات دین اسلام به ویژه پیام غدیر دارد و این وظیفه علما و نخبگان است که پیام غدیر را به نسل جوان منتقل نمایند.

 

وی خاطر نشان کرد: غدیر در اسلام عید اکبر و روز تکمیل دین است لذا این روز حیات و روح تازه ای به دین اسلام دمیده است که بیانگر فداکاری و تبلیغات پیامبر اعظم (ص) در راه اعتلای دین اسلام می‌باشد.

 

حجت الاسلام احمدی ، تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، عید ولایت و بندگی همایش پیاده روی خانوادگی روز دوشنبه ۲۷ تیر ماه در بلوار طاق‌بستان کرمانشاه حدفاصل پارک فدک تا میدان معلم برگزار و جشن بزرگ عید غدیر راس ساعت ۹ صبح روز عید غدیر همراه  با برنامه های متنوع و قرعه کشی و اهدا جوایز نفیس برگزار می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ،اظهارکرد:در روز عید غدیر ۲۴ هزار پرس غذای گرم در بین آحاد مردم توزیع می‌شود و سفره اطعام حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) به طول سه کیلومتر از میدان معلم تا میدان کوه نورد پهن خواهد شد.

 

کد خبر 1196946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha