توزیع ۴۵۰ بسته گوشت نذری توسط خادمیاران رضوی آران و بیدگل

مسئول کانون های خدمت رضوی آران و بیدگل گفت: کانون های خدمت رضوی این شهرستان ۴۵۰ بسته گوشت نذری در بین نیازمندان این شهرستان توزیع کردند.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر،  کانون های محلی خدمت رضوی آران و بیدگل با هماهنگی دفتر مرکزی این شهرستان با جذب کمک از خیرین تعداد  ۱۶  راس گوسفند با نذر قربانی عید قربان و غدیر و عقیقه خریداری، ذبح و بین نیازمندان توزیع کردند.

 

مسئول کانون های خدمت رضوی آران و بیدگل افزود: کانون محلی امام رضا (ع) تعداد چهار راس ، کانون محلی غریب الغربا  دو راس ، کانون محلی شمس الشموس چهار  راس ، کانون سلطان طوس دو راس و کانون های محلی معین الضعفا، ثامن الائمه، کانون ضامن آهو هر کدام یک راس گوسفند قربانی کردند.

 

آذرباد ادامه داد: در مجموع ۵۴۶ کیلوگرم گوشت گرم با هزینه ای بالغ بر ۶۱۰ میلیون ریال  توسط کانون های محلی خدمت رضوی آران و بیدگل در ایام دهه ولایت تهیه و بین ۴۵۰ خانواده نیازمند شهرستان آران و بیدگل توزیع شد.

 

مسئول کانون های خدمت رضوی آران و بیدگل افزود: خدمات کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی در آران و بیدگل در راستای رفع آلام نیازمندان است و خادمیاران رضوی شهرستان آران و بیدگل از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند.

 

هم اکنون ۱۲۵ خادمیار فعال در ۱۰ کانون خدمت رضوی کار خدمت رسانی به مردم و محرومان را بر عهده دارند.

 

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی تدارک دیده است./

 

کد خبر 1196983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha