شورای نگهبان زیر ذره بین دشمن است/لزوم تقویت بصیرت عمومی

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه شورای نگهبان زیر ذره بین دشمن است،گفت: اگر مقابل آن‌ها غفلت به خرج دهیم کار دستمان خواهند داد باید در همه شئونات کاری کنیم که بهانه دست دشمن داده نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۶تیر) در نشست با حجت الاسلام«علی اصغر زکوی» رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات به همراه کارکنان این مجموعه به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان ضمن گرامیداشت دهه ولایت و امامت و عید غدیر،‌اظهار کرد: قدردان تلاش های کارکنان دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان مازندران هستیم.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه اگر نهد شورای نگهبان و به خصوص بخش وظیفه نظارت برانتخابات نبود امروز ما در ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی قطعا خلاء ها و انحراف های فاحش و خطرناکی را شاهد بودیم،‌افزود: این راستی و صراط مستقیمی که در ارکان شاهدیم نتیجه همین خدمات شورای نگهبان در بحث نظارت است.

 

وی با بیان اینکه عظمت شورای نگهبان و موفقیت این شورا و ضرورت شورای نگهبان را از حجم دشمنی های دشمنان تا حدودی می توان متوجه شد، ادامه داد: هر نهادی که بیشتر مورد هجمه واقع شده معلوم می شود آن بخش مهمتر و کلیدی تر است همانند مسئله ولایت فقیه!

 

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم حمایت از شورای نگهبان تاکید کرد و گفت: شورای نگهبان نمی گذارد که نظام به انحراف کشیده شود و قدردان این ظرفیت هستیم.

 

وی تصریح کرد: شورای نگهبان از ابتدای انقلاب تاکنون به ویژه در عرصه تأییدیه نمایندگان مجلس، کاندیدای ریاست جمهوری و غیره موفق بوده است و چنانچه این نهاد نبود و کاندیدها از فیلتر شورای نگهبان رد نمی شدند، قطعا وضعیت کنونی را نداشتیم و افراد ناشایست وارد نظام می شدند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به اهمیت قرائت زیارت جامعه کبیره و غدیریه که یادگار امام هادی(ع) است اشاره کرد و افزود: در زیارت غدیریه امام هادی(ع) ۲۰۶ فضیلت امام علی(ع) را برشمردند که بازخوانی این زیارت نامه مهم و ارزشمند است.

 

وی با بیان اینکه باید غدره شناسی مردم را بالاببریم تا حق و باطل به درستی تشخیص دهند، گفت: اگر بصیرت مردم تقویت نشود ما از غدره های دشمن خسارت خواهیم دید و ریزش های ما زیاد خواهد شد.

 

 

کد خبر 1196994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha