رونمایی از کتاب «تاریخ مصور ۴۰ سال مدیریت اصناف شیراز» به مناسبت عید غدیر

هاشمی گفت: مایه خرسندی است که همزمان با عید سعید غدیر از کتاب «تاریخ مصور ۴۰ سال مدیریت اصناف شیراز» رونمایی می کنیم که نمایانگر اقدامات و خدمات این روسا در طول این ایام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود هاشمی»، امروز (یکشنبه ۲۶ تیر) در مراسم جشن بزرگ عید سعید غدیر خم و تقدیر از پیشکسوتان و مدیران صنفی شیراز گفت: پیشکسوتان و روسای اتحادیه ها از ۴۰ سال قبل در این جمع حضور دارند که مایه افتخار است.

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس با تبریک دهه ولایت و عید غدیر افزود: عید غدیر عید بزرگ شیعیان است و باید هر ساله آن را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم و عید غدیر و وجود مبارک امام علی (ع) سرمایه و گنجینه شیعیان است.

هاشمی تاکید کرد: مایه خرسندی است که همزمان با عید سعید غدیر از کتاب «تاریخ مصور ۴۰ سال مدیریت اصناف شیراز» و خدمات روسای صنفی شیراز پس از پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی می کنیم که نمایانگر اقدامات و خدمات این روسا در طول این ایام است.

«ناصر مهرتاش» نیز در این مراسم گفت: پنجمین اجلاس اتاق اصناف فارس برنامه هایی دارد از جمله آن می توان به کاهش متراژ رسته نمایشگاه داران اتوموبیل برای تسریع در صدور پروانه اشاره کرد که به زودی تعدیل می کنیم و از ۱۳۰ متر به یکصد متر مربع تعدیل می شود.

نایب رئیس اتاق اصناف مرکز فارس افزود: قرار دادن خودرو در مقابل حریم صنفی نیز ممنوع می شود و در رسته خرده فروشی حیوانات خانگی نیز ضوابط تعیین تکلیف می شود.

وی اعلام کرد: در رسته بازیافت روغن در صنف تعویض روغن نیز اصلاحاتی خواهد شد و مایه خرسندی است که اصناف فارس همواره به عنوان خدمت کنندگان به مردم در جامعه حضور دارند و اتاق اصناف فارس برای تسهیل امور آنها نهایت تلاش خود را به کار می گیرد.

خاطر نشان می شود، «علی رهایی»، گردآورنده، «مریم شمالیان» و «امین فصیحیان» نویسندگان و «فرزانه فریدونی»، طراح کتاب «تاریخ مصور ۴۰ سال مدیریت اصناف شیراز» هستند.

کد خبر 1197008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha