کاروان غدیر حرم حضرت محمد هلال بن علی(ع) را گلباران می کند

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) گفت: همزمان با عید غدیر خم، کاروان پیاده و خودرویی شادی غدیر متشکل از مردم و هیئات مذهبی، حرم حضرت محمد هلال بن علی(ع) را گلباران می کنند.

سید جواد تکیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با عید غدیر خم، کاروان پیاده و خودرویی شادی غدیر متشکل از مردم و هیئات مذهبی، حرم حضرت محمد هلال بن علی(ع) را گلباران می کنند.  

 

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: این کاروان عصر عید غدیر از میدان سپاه به سمت حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) علوی ترین حرم اهل بیت (ع) حرکت می کند و در طول مسیر، مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در وصف مولای متقیان به مدیحه سرایی خواهند پرداخت.

 

تکیه افزود: در طول این مراسم، خادمان افتخاری حضرت محمد هلال(ع) هم با در دست داشتن شاخه‌ های گل پيشاپيش مردم حركت می کنند و در بخش پایانی برنامه، ضریح مطهر فرزند امیرمؤمنان علی(ع) گلباران خواهد شد.

 

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) ادامه داد: همچنین ۴۵ موکب پذیرایی و ایستگاه فرهنگی در طول مسیر حرکت این کاروان به زائران و مجاوران حرم مطهر خدمت رسانی خواهد کرد.

 

تکیه خاطر نشان کرد: قرائت گزیده ای از خطبه غدیر خم، نقاره زنی خادمان افتخاری، نورافشانی و گلباران حرم مطهر و اهدای تبرکی حرم مطهر به زائران و مجاوران از دیگر برنامه های این شادیانه است.

 

وی ادامه داد: همچنین جشن ویژه عید غدیر از یک شنبه ۲۶ تیرماه به مدت دو شب بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام محسن حسین زاده و مدیحه سرایی مداح اهل بیت(ع) حاج ابراهیم قانع در حرم مطهر برپا خواهد شد./

 

 

کد خبر 1197011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha