جمهوری اسلامی در حال عبور از پیچ تاریخی است/ مراقب نقشه‌های شوم دشمن باشیم

حجت‌الاسلام ترابی گفت: امروز جمهوری اسلامی در حال عبور از یک پیچ تاریخی بسیار مهم است و همه باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت‌الاسلام «محمود ترابی» در همایش «حج محور وحدت امت اسلامی» اظهارکرد: هدف بزرگ بدون فداکاری قابل دستیابی نیست و در مصاف نابرابر با دشمن، تنها قدرت ایمان و ایثار است که می‌تواند دشمن را شکست دهد.

 

امام جمعه گنبدکاووس گفت: اگر ملتی صف بی‌شمار شهادت طلبی داشته باشد، همه کمبودهایش در برابر دشمنان جبران خواهد شد چراکه معتقدیم تنها راه پیروزی ما داشتن روحیه شهادت‌طلبی است.

 

وی افزود: شهادت یک مقام خواستنی است و دشمنان نیز تنها با شهادت‌طلبی، معنویت و وحدت که از آثار تقواست، خلع سلاح خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام ترابی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی در حال عبور از یک پیچ تاریخی بسیار مهم است و همه باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم.

 

وی گفت: امروز آمریکا نسبت به سال‌های گذشته ضعیف‌تر شده است و قدرتش رو به افول است. الان افتخار باید اینست که نخستین رییس جمهوری است که مستقیم از تل‌آویو که مرکز اشغالگری و اپارتاید است به عربستان سفر کرده و پادشاه این کشور از او استقبال کرده است. در حالیکه همه می‌دانند بوی پول، نفت و گاو شیرده به مشام‌ آمریکایی ها رسیده است.

 

 

کد خبر 1197021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha