لزوم تبیین سیره جهادی رهبر معظم انقلاب برای جهادگران

حجت الاسلام شاکری با بیان اینکه امروز جامعه به اردوهای جهادی نیازمند است، گفت: باید سبک و سیره مقام معظم رهبری به عنوان خط و مشی مشخص برای همه جهادگران تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «محمد شاکری» امروز (۲۶ تیر) در دیدار دست اندرکاران و مسئولان کمیته های مردمی اجلاسیه ملی جهادگران کشور در شهرستان فردوس با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تبریک عید غدیر اظهار کرد: در نهم شهریور سال ۱۳۴۷زلزله ای فردوس را ویران کرد و این باعث شد تا رهبر معظم انقلاب در  ۱۳ شهریور همان سال پای در شهرستان فردوس گذارند و کار جهادی خود را برای کمک به مردم زلزله زده این شهرستان و منطقه آغاز کنند.

 

امام جمعه فردوس با بیان اینکه امروز جامعه به اردوهای جهادی نیازمند است، گفت: باید سبک و سیره مقام معظم رهبری به عنوان خط و مشی مشخص برای همه جهادگران تبیین شود.

 

وی ادامه داد: اجلاسیه ملی جهادگران به همین مناسبت در این روز به میزبانی شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

 

«مهدی روشن»، فرماندار فردوس هم با بیان اینکه برای برگزاری هرچه بهتر اجلاسیه ملی جهادگران ۱۱ کمیته با مشارکت مردم، نهادها و ادارات تشکیل شده است، اظهار کرد: دستاوردهای این اجلاسیه باید برای مردم محسوس باشد که امیدواریم با همکاری دفتر مقام معظم رهبری، بسیج سازندگی و مدیریت استان بتوانیم این امر محقق شود.

 

وی از کلنگ‌زنی و افتتاح چند پروژه عمرانی به مناسبت اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس خبر داد و گفت: تجلیل از گروه‌های جهادی شاخص، تبیین نقش ارزنده گروه‌های جهادی در توسعه همه‌جانبه، استقرار گروه‌های جهادی با هدف رفع محرومیت، تبیین نقش محوری روحانیت در حرکت‌های جهادی و ترویج و گسترش حرکت‌های جهادی در سطح کشورهای جهان اسلام از مهمترین اهداف این اجلاسیه ملی است.

 

کد خبر 1197030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha