تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته غذایی در شهرستان بروجرد همزمان با عید غدیر

اصالت پور از برگزاری جشن بزرگ غدیر طی سه شب در شهرستان بروجرد خبرداد و گفت: ۵۰۰ بسته غذایی و ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان شهرستان بروجرد توزیع می شود.

« حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر به مدت سه شب، جشن بزرگ غدیر در بوستان شهید بهشتی شهرستان بروجرد برگزار می شود.

 

وی افزود:  در جشن بزرگ عید غدیر ویژه برنامه های با حضور هنرمندان شامل گروه تئاتر، موسیقی زنده، گروه تواشیح، شعر و مدح خوانی، مسابقات جذاب و همراه با جوایز ارزنده برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل بیان کرد:همچنین به مناسبت عید سعید غدیر 10 هزار پرس غذای گرم، طبخ و در بین مردم بویژه نیازمندان توزیع می شود.

 

اصالت پور اظهار داشت: همچنین 500 بسته غذایی با مشارکت خیرین و کمک های مردمی تهیه شده است که در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی همچنین از خدمات درمانی ویژه غدیر در این کانون فرهنگی هنری خبر دادو افزود: در قالب اجرای طرح لبخند، با همکاری بهزیستی طرح درمانی جهت کشیدن و پر کردن دندان های مراکز نگهداری ( سالمندان _ اعصاب و روان و کودکان کار) آغاز شده است.

 

اصالت پور بیان کرد: این طرح درمانی با مشارکت فعالان کانون تا قبل ماه محرم اجرایی می شود.

 

وی از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی وهنری در طول دهه ولایت در این کانون فرهنگی هنری مسجد خبرداد و افزود: برنامه های مختلف با رویکرد بصیرت افزایی و آگاهی بخشی برگزار شده است.

کد خبر 1197046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha