مراسم تجلیل از برگزیدگان هفته قرآن و عترت کرمانشاه برگزار شد

در مراسم تجلیل از برگزیدگان هفته قرآن و عترت کرمانشاه از ۷۰ برگزیده برنامه های اجرا شده در کرمانشاه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان درکرمانشاه ،علی صفدری، امروز یکشنبه ۲۶ تیرماه پیش از ظهر در مراسم تجلیل از برگزیدگان هفته قرآن و عترت در کرمانشاه ،گفت: انس گیری بویژه برای نوجوانان و جوانان ما می تواند راهگشا باشد و انس با قرآن نیازمند گذراندن چهار مرحله است که مرحله نخست آن آشنایی با متن قرآن کریم است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، افزود: خوشبختانه بستر کار برای معرفی قرآن به جامعه فراهم است که از جمله این بسترها وجود تعداد بالای مساجد، موسسات قرآنی  است و تنها نیاز است که از این بستر استفاده کرده و نسل جوان و نوجوان را با قرآن کریم آشنا کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه  گهگاهی سراغ خواندن قرآن کریم برویم نمی تواند آن انس و الفت را ایجاد کند و باید جوانان و نوجوانان بصورت پیوسته و مستمر با این کتاب آسمانی درارتباط باشند.

 

صفدری ، تصریح کرد: تدبر به معنی عاقبت اندیشی است و در قرآن عاقبت اندیشی امور به خوبی بیان شده و اگر طبق دستورات قرآن به عاقبت امور فکر کنیم قطعا سعادتمند خواهیم شد و این مرحله نقش مهمی در انس گیری با قرآن کریم دارد که در آیات آن تدبر کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه ، اظهار کرد:  اگر به دستورات قرآن کریم توجه کرده و آنها را در زندگی بصورت عملی به کار گیریم، قطعا برکات قرآن را در زندگی خود مشاهده خواهیم کرد و در هر دو دنیا سعادتمند خواهیم شد.

 

تلف تجلیل شد.

کد خبر 1197063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha