فعال شدن ستاد «قرآن» در فارس با هدف قرائت صحیح قرآن توسط کارمندان ادارات

ایمانیه گفت: برای توانمند شدن کارمندان دولت در استان فارس ستاد «قرآن» در استان فعال شده است تا فرصت لازم برای قرائت صحیح قرآن کریم برای کارمندان ادارات و دانشگاه‌ های فارس فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (یکشنبه ۲۶ تیر) در مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: مسلمانان باید به قرآن کریم توجه بیشتری نشان دهند زیرا موجب پیروی بیشتر از دستورات خدای متعال و پیامبر (ص) می شود.

استاندار فارس افزود: برای پیروی از فرامین خدا و عترت باید به ثقل اکبر و اصغر توجه ویژه داشته باشیم و قرائت قرآن در ترویج فرهنگ قرآنی اثربخش است زیرا موجب فهم معانی و عمل به آنها خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای توانمند شدن کارمندان دولت در استان فارس ستاد «قرآن» در استان فعال شده است تا فرصت لازم برای قرائت صحیح قرآن کریم برای کارمندان ادارات و دانشگاه‌ های فارس فراهم شود.

استاندار فارس با تبریک عید سعید غدیر خم بیان کرد: عید غدیر، نعمتی از خدای متعال است تا امام علی (ع) به عنوان خلیفه و وصی پیامبر (ص) معرفی شود.

وی گفت: غدیر نعمتی برای شیعیان حضرت علی (ع) و آزادگان و مسلمانان است تا بتوانند امام علی (ع) را به عنوان یک الگوی مناسب سرلوحه امور مختلف زندگی خود قرار دهند.

کد خبر 1197065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha