تجمع ۴۰ تیم فعال «چهارشنبه‌ های طلائی» در سومین حرم اهل‌ بیت (ع) به مناسبت هفته عفاف و حجاب

دوست ‌دار گفت: ۴۰ تیم فعال «چهارشنبه‌ های طلائی» در روزهای ۲۹ و ۳۰ تیر و به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سومین حرم اهل‌ بیت (ع) گرد هم جمع خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدجعفر دوست ‌دار»، امروز (یکشنبه 26 تیر) از برگزاری نخستین رویداد استانی «چهارشنبه‌ های طلائی» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: «چهارشنبه ‌های طلائی»، یک فعالیت ایجابی با چاشنی محبت و نوع ‌دوستی است که در حوزه‌ امر به معروف و نهی از منکر اجرا می شود و مروج فضای عقلانیت، استدلال و منطق در بین جامعه است.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس افزود: با رفتارهای هیجانی، بدون پشتوانه مطالعاتی و علمی، نمی ‌توان توفیقی در اصلاح سبک زندگی داشت و رویداد استانی «چهارشنبه‌ های طلائی» به ‌صورت مستمر هر هفته در سراسر استان فارس در حال برگزاری است که دختران و زنان دغدغه ‌مند ضمن فراگیری آموزش‌ و مهارت ‌های لازم با برپایی غرفه‌ های جذاب در نقاط مختلف و با ارتباط‌ گیری هدفمند ‌ با مخاطبان، ضمن برقراری رابطه‌ صمیمانه، در خصوص اهمیت موضوع عفت و حیا صحبت می‌ کنند.

وی اضافه کرد: نتیجه‌ این نگرش و رفتار، ضمن از بین بردن فاصله ‌ها، زمینه ‌ساز حس نوع‌ دوستی و اقبال جامعه به زنان مومن و انقلابی است.

دوست دار اعلام کرد: قرار است ۲۹ و ۳۰ تیر در رویدادی 2 روزه بیش از ۴۰ تیم فعال «چهارشنبه‌ های طلائی» در سومین حرم اهل‌ بیت (ع) گرد هم جمع شوند و ضمن آشنایی و بهره‌ گیری از تجربیات یکدیگر و  ارتقای سطح توانمندی‌ های گروهی و فردی، عملیات فرهنگی مشترک بزرگ میدانی را در نقاط مختلف شهر شیراز انجام دهند.

وی تاکید کرد: این برنامه مصوب قرارگاه «عفاف و حجاب» استان فارس به ریاست استاندار فارس است و با مشارکت اعضای این قرارگاه و حضور مسئولان کشوری و استانی در هفته عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

کد خبر 1197101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha