۳۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری هستند

پهلوان گفت: هم‌ اکنون ۳۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۲۵۲ نفر در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد پهلوان» در جمع خبرنگاران گفت: تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی طی ۱۰ روز گذشته از ۳۱ به ۵۹ بیمار افزایش یافته است که ۴۶ نفر آنان در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

 

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: هم‌ اکنون ۳۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۲۵۲ نفر در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت مراقبت قرار دارند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.

 

وی اظهار کرد: هم‌اینک روزانه حدود ۱۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می‌شوند که از این تعداد روزانه ۸۵ نفر در بیمارستانهای زیرپوشش این دانشگاه بستری می‌شوند.

 

پهلوان بیان کرد: همچنین روزانه بیش از ۸۰۰ بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا به بیمارستانها و پزشکان مراکز ۱۶ ساعته خدمات سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه می‌کنند.

 

وی اظهارداشت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

کد خبر 1197119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha