برپایی جشن‌های «کوچه به کوچه فقط به عشق علی(ع)» در محله آسایش رشت

نعمت پور با اشاره به برگزاری جشن‌های «کوچه به کوچه فقط به عشق علی(ع)» در محلات محروم شهر رشت گفت: این جشن‌ها از شب ولادت امام هادی(ع) تا شام عید سعید غدیرخم به مدت ۵ شب در محله محروم آسایش رشت در حال برگزاری است.

«سبحان نعمت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم، اظهار کرد: مجموعه تربیتی امام هادی(ع) رشت همزمان با دهه امامت و ولایت ویژه برنامه‌های خاصی را تدارک دیده و در حال اجرا کردن است.

 

مدیر مجموعه فرهنگی تربیتی امام هادی(ع) رشت به قربانی‌کردن گوسفند در عید قربان اشاره و تصریح کرد: این مجموعه با همکاری گروه‌های جهادی و خیرین همزمان با عید قربان، 9 رأس گوسفند ذبح و گوشت آن را در بسته‌بندی‌های مختلف بین نیازمندان محلات محروم شهر توزیع کرده است.

 

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های «کوچه به کوچه فقط به عشق علی(ع)» در محلات محروم شهر رشت، افزود: این جشن‌ها از شب ولادت امام هادی(ع) تا شام عید سعید غدیرخم به مدت پنج شب در محله محروم آسایش رشت در حال برگزاری است.

 

نعمت‌پور در ادامه به برگزاری ایستگاه‌های صلواتی با همکاری نوجوانان محله اشاره و تاکید کرد: در آستانه عید غدیر، 10 ایستگاه در 10 کوچه محله آسایش رشت با توزیع شربت، شیرینی و شکلات، آغاز امامت امیرالمومنین(ع) را جشن گرفته‌اند.

 

* پخت 2 هزار پرس غذا در 10 آشپزخانه خانگی همزمان با عید غدیرخم

مدیر مجموعه فرهنگی تربیتی امام هادی(ع) رشت خاطرنشان کرد: تزئین و آذین‌بندی محله آسایش رشت در دهه امامت و ولایت از دیگر برنامه‌های مجموعه تربیتی امام هادی(ع) است.

 

وی همچنین از برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان به مناسبت عید غدیر با اهدای جوایز خبر داد و گفت: طرح اهدای هدیه به سادات محله از دیگر برنامه‌های این ایام است.

 

نعمت‌پور در ادامه از اجرای طرح اطعام غدیر با عنوان «فقط به عشق علی(ع)» خبر داد و تاکید کرد: این طرح با اهدای یک تن برنج و دیگر کمک‌های نقدی از سوی خیرین تدارک دیده شده و غذاهای طبخ شده بین مردم محله توزیع می‌شود.

 

مدیر مجموعه فرهنگی تربیتی امام هادی(ع) رشت با بیان اینکه طرح اطعام «فقط به عشق علی(ع)» برای نخستین بار به صورت کاملا مردمی با پخت 2 هزار پرس غذا در 10 آشپزخانه خانگی انجام می‌شود، اذعان کرد: این مجموعه تربیتی با کمک خیرین و گروه‌های جهادی در مناسبت‌های مختلف مذهبی به پخت و توزیع غذاهای نذری می‎پردازد.

کد خبر 1197138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha