دشمن در شرایط سخت اقتصادی ولایت را هدف قرار داده است

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه امروز دشمن تمام تلاشش این است که این ولایت و امامت از ما گرفته شود گفت: دشمن در این شرایط بسیار سخت اقتصادی ریشه ولایت را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (یک‌شنبه، ۲۶ تیر) در همایش غدیر شناسی که در شهرستان رودسر برگزار شد از تلاشهای دبیر ستاد غدیر شهرستان قدردانی کرد و اظهار داشت: دعا می‌کنیم برپایی هرساله عید غدیر خم زمینه ظهور امام عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم نماید.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه حضور در چنین همایش‌هایی در واقع بیعتی مجدد با حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) محسوب می‌شود افزود: اگر هرکدام از ما در این راه کوتاهی کنیم باید در دنیای دیگر به خداوند متعال، پیغمبر اکرم(ص) و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه پاسخگو باشیم.

 

روحانی با بیان اینکه پیامبر اکرم (سلام الله علیه) جانشینی حضرت امیرالمومنین(ع) را در عید غدیر اعلان عمومی کرد تصریح کرد: اگر هر روز از اینکه خداوند متعال ما را زیر چتر حضرت امیرالمومنین علی (ع) و اولاد طاهرش قرار داد شکر کنیم باز هم کم است.

 

وی اذعان کرد: حضرت محمد (ص) در جمعی خطاب به امام علی (ع) فرمود تو برای من مانند هارون برای موسی هستی و فرق من با موسی این است که بعد از من پیغمبری نخواهد آمد در حالیکه بعد از حضرت موسی حضرت عیسی آمد. 

 

امام جمعه شهرستان رودسر اضافه کرد: وقتی که حضرت امام علی( علیه السلام) در جنگ‌ خندق بعد از سه بار فرمایش پیغمبر اکرم(ص) برای نبرد با عمرو بن عبدود به میدان مبارزه شتافت پیامبر اسلام فرمود امروز همه اسلام در برابر همه کفر ایستاده است و این سخن یعنی حضرت علی(ع) همه اسلام است.

 

روحانی ادامه داد: پیامبر اکرم (سلام الله علیه) تا قبل از واقعه غدیر در موقعیت‌های بسیار زیادی جانشینی و‌ ولایت حضرت علی (علیه السلام) را گوشزد و اعلام کرد اما گوش شنوایی برای شنیدن این فرمان الهی نبود.

 

وی خواندن نهج‌البلاغه امیرالمومنین علی (علیه السلام) که در اصل نوعی رنج‌نامه حضرت است را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: هفته ولایت از عید قربان شروع شده تا عید غدیر زیرا ابراهیم خلیل‌الله در موقعیت‌های مختلف از سوی پروردگار متعال امتحان شد و به فرمان الهی به مقام امامت رسید و حضرت امیرمؤمنان علی(ع) نیز با سربلندی از سختترین امتحانات الهی به این مقام نائل آمد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر اضافه کرد: امروز دشمن تمام تلاشش این است که این ولایت و امامت از ما گرفته شود به طوریکه از اول انقلاب اسلامی تا به امروز برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی و توطئه‌ چینی کرد.

 

روحانی ادامه داد: امام خمینی (رحمت‌الله علیه) فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد و این جمله نورانی امام راحل در اصل بدین معناست که پشتیبان امامت و غدیر باشید زیرا در غیر اینصورت آسیب می‌بینید. 

 

وی اظهار داشت: عراق و سوریه را جوانان انقلابی ما که کیلومترها از کشور خود دور شدند، نجات دادند زیرا این جوانان پشتیبان واقعی ولایت فقیه بودند اما می‌بینیم که در این شرایط سخت اقتصادی دشمن چگونه خبیثانه وارد شده و تمام حملاتش متوجه ولایت فقیه است. 

 

امام جمعه شهرستان رودسر تصریح کرد: دشمن در این شرایط سخت می‌خواهد کاری کند افکار مردم به هم بخورد و اینگونه به آنان القا کند که تمام این مشکلات به دلیل استقرار نظام ولایت فقیه است و در واقع می‌خواهند با زبان خود و با تریبون خود ریشه ولایت را هدف قرار دهند بنابراین ملت ایران اسلامی در موقعیتی بسیار حساس قرار دارد.

 

روحانی ابراز داشت: دولت انقلابی و حزب‌اللهی ما جراحی اقتصادی را در دستور کار قرار داده و بالطبع این جراحی اقتصادی درد خواهد داشت اما باید بدانیم که اگر این برنامه در کشور پیاده‌سازی نمیشد مشخص نبود چه بر سر کشور می‌آید.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن با برنامه‌های خود فقط و فقط ولایت فقیه را هدف قرار داده است و باید بصیر و مراقب باشیم تا از این چتر الهی بیرون نیاییم زیرا بدجور نابود خواهیم شد.

کد خبر 1197143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha