همایش بزرگ عفاف و حجاب در آبادان برگزار شد

همایش بزرگ عفاف و حجاب با هدف گسترش شاخصه‌های حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی در سینما مهر آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، طی آئینی امروز (یکشنبه ۲۶ تیر) با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان آبادان، همایش بزرگ عفاف و حجاب در سینما مهر این شهرستان برگزار شد.

 

در این همایش «بهمن شهریاری» اظهار کرد: این همایش در قالب قرارگاه ۲۱ تیر و به منظور تبیین شاخصه‌های حجاب و عفاف در دستگاه‌های حاکمیتی برگزار شده است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر اساس مبانی خاصی تبیین شده است افزود: این مبانی برای اجرایی و عملیاتی شدن در جامعه برای پیش بردن انقلاب اسلامی نیاز به شاخصه‌هایی دارد و دشمن هم از ابتدای انقلاب تاکنون برای همه شاخصه‌های انقلاب سناریو تهیه کرده و جنگیده است.

 

وی با اشاره به اینکه ضرورت دارد در تبیین این شاخصه‌ها پیگیری‌هایی برای دستگاه‌های حاکمیتی داشته باشیم اضافه کرد: از جمله این شاخصه ها، ایجاد قرارگاه حجاب و عفاف است که بناست در پایان آن ناهنجاری‌هایی که در دستگاه‌های حاکمیتی اتفاق می‌افتد برطرف شود.

 

شهریاری به راه اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات اشاره کرد و ادامه داد: به حکم قانون باید در همه دستگاه‌های اجرایی شورای امر به معروف و نهی از منکر وجود داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: این شورا وظیفه اجرای شاخصه‌های انقلاب در دستگاه اجرایی را برعهده دارد و پیگیری مواردی همچون خوش خلقی با ارباب رجوع، خدمت به مردم و همچنین پوشش مناسب در دستگاه اجرایی از دیگر وظیفه این شورا است تا بدین ترتیب به بهترین نحو به مردم در ادارات خدمت رسانی شود.

 

«شاپور احمدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسبج سپاه آبادان نیز در این همایش بیان کرد: بناست با کمک شواری امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های مختلف با کمک کارکنان و مدیران، فرهنگ عفاف و حجاب گسترش یابد.

 

«حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» امام جمعه آبادان هم در این همایش فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در صدر فرایض دانست و یاد آور شد: این واجب دینی فراموش شده و درصدد هستیم با مشارکت مومنان و افراد دلسوز آن را ترویج دهیم.

 

کد خبر 1197153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha