نمایشگاه حجم سبز در ایلام افتتاح شد

نمایشگاه حجم سبز آثار هنرمندان رشته نقاشی آموزشگاه یحیی عبدی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از هنرمندان و علاقمندان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  رییس انجمن هنرهای تجسمی استان ایلام در آئین افتتاح این نمایشگاه، اظهار کرد: 70 اثر از ۲۳ هنرمند در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد و مخاطبان می توانند از ۲۵ تا ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

«مهدی صندوق آبادی» گفت: آموزشگاه‌های آزاد هنری نقش مهمی را در اشاعه هنرهای تجسمی ایفا می کنند و به نوعی بازوان انجمن‌ هنرهای تجسمی به حساب می آیند، خوشحالیم که در این سالها تعامل و همکاری خوبی بین انجمن و آموزشگاه ها صورت گرفت.

 

وی افزود: سال گذشته توانستیم نمایشگاه آثار هنرمندان آموزشگاه آزاد حدیدی را برگزار کنیم و انجمن از برگزاری چنین نمایشگاه هایی استقبال و حمایت می کند.


گفتنی است در این نمایشگاه آثار فریده فتحی، ناهید مرشدوندی، نسیم عبدالهی، زینب صحرایی، نسرین کمالوند، سمیه موسیقی بیگی، زهرا موسی بیگی، فاطمه عالی بیگی، میترا بهرامی، احمدرضا کسایی، مهدی زیدی، طیبه مرشدوندی، سیما موسوی، نرگس شکیب، زهرا حدیدی، پردیس حاتمی، زینب اکبرزاده، آتوسا حسینی، مهسا شفیعی و سارا صیدی به نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 1197191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha