دستگاه های اجرایی به کمک حیات مادی نشریات محلی بیایند

نشست هماهنگی برگزاری روز خبرنگار و تشکیل کارگروه رسانه ای کرونا در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اعضای خانه مطبوعات استان و بسیج رسانه استان و اعضای حقیقی شورای اطلاع رسان دولت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در این نشست، با تبریک عید سعید غدیر خم، با اشاره به اینکه هفدهم مردادماه همزمان است با عاشورای حضرت سیدالشهدا علیه السلام، اظهار کرد: مراسم روز خبرنگار در سال جاری با حال و هوای عاشورایی و محرمی برگزار خواهد شد و با یاد و خاطره درگذشتگان عرصه رسانه همراه خواهد بود.

 

« علی هوشمند» با اشاره به کارگروه رسانه ای کرونا و نقش بی بدیلی که در روزهای همه گیری این ویروس ایفا کرد، افزود: این کارگروه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین نقش خود را به خوبی ایفا کرد، اما بعد از استفاده مردم از واکسن، همه گیری ویروس کاهش پیدا کرد و فعالیت کارگروه هم به پایان رسید.

 

وی افزود: در شرایط کنونی و با اوج گیری دوباره ویروس کرونا، فعالیت کارگروه رسانه ای دوباره از سر گرفته خواهد شد تا اطلاع رسانی های لازم و بحث و تبادل نظر بین اصحاب رسانه و مسئولین مجددا برقرار شود.

 

هوشمند با اشاره به تعامل دستگاه های اجرایی با نشریات محلی تبیین کرد: در زمینه رپرتاژ، مصاحبه، خبر و نشر گزارش عملکرد، دستگاه های اجرایی می توانند به کمک حیات مادی نشریات و مطبوعات محلی استان بیایند، هرچند سهم استان ها در تبلیغات کشوری هم نباید نادیده گرفته شود و در این زمینه رایزنی هایی در سطح مدیران کل صورت گرفته است که امیدوارم منجر به نتیجه شود.

کد خبر 1197192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha