باید به دنبال توسعه اقتصادی به همراه توزیع عادلانه و درآمد باشیم

خلیلیان با بیان اینکه رشد اقتصادی بدون تحقق عدالت محقق نخواهد شد گفت: باید به دنبال توسعه اقتصادی به همراه توزیع عادلانه و درآمد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» شامگاه (یکشنبه ۲۶ تیر) در مراسم عید غدیر خم که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، ضمن تبریک این عید سعید اظهار کرد: تجسم آنچه که هدف ارسال پیامبران در دین اسلام است را می‌توان پس از پیامبر اکرم (ص) در سیره امیرالمؤمنین (ع) مشاهده کرد.

 

استاندار خوزستان عنوان کرد: آن چیزی که در حکومت و زندگی حضرت علی (ع) مشاهده می‌شود، تحقق آیه به آیه قرآن کریم است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون عدالت اسلامی تصریح کرد: یکی از اهداف پیامبران در قرآن کریم توسعه و برقراری عدالت است.

 

خلیلیان با بیان اینکه دولت انقلابی و مردمی سیزدهم عدالت اسلامی را در دستور کار قرار داده است اضافه کرد: رشد اقتصادی بدون تحقق عدالت محقق نخواهد شد؛ هم اکنون در سراسر دنیا شاخص‌های توسعه بر مبنای توزیع عادلانه امکانات مطرح است.

 

وی ابراز کرد: اگر رشد اقتصادی بدون توزیع مناسب در جامعه محقق شوند، آن را رشدی بدون توسعه می‌دانند؛ بنابراین باید به دنبال توسعه اقتصادی به همراه توزیع عادلانه و درآمد باشیم.

 

استاندار خوزستان ادامه داد: خوشبختانه در طی ١٠ ماهی که از فعالیت دولت سیزدهم می‌گذرد شاهد بهبود رشد اقتصادی نسبت به گذشته هستیم.

 

وی عنوان کرد: شاخص‌های موجود نشان می‌دهد که وضعیت اقتصادی پس از گذشت یک دهه تحریم رو به بهبودی است و تحریم‌ها اثرگذاری خود را از دست داده‌اند.

 

کد خبر 1197198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha