پرداخت ۳۲۲ مورد کمک هزینه ساخت مسکن در ایلام

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: در سال گذشته ۳۲۲ مورد کمک هزینه ساخت مسکن و ۷۰ مورد ودیعه مسکن مستاجری به مددجویان و معلولان در استان پرداخت شده است.

«حسین نورعلیوند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد:در سال جاری با توجه به اینکه دولت کار و کرامت تعهدی را ایجاد کرده که سالانه ساخت ۱ میلیون مسکن و در طول این چهار سال ۴ میلیون مسکن برای کل کشور انجام شود برای سازمان بهزیستی سالانه ۴۰ هزار واحد مسکونی تعریف شده است.

 

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی استان ایلام در قالب ۱۶۰ هزار مسکن در طول ۴ سال برای جامعه هدف هرچند متقاضی داشته باشد می‌تواند کمک ساخت مسکن داشته باشد.

 

نورعلیوند در خصوص شرایط متقاضیان تسهیلات مسکن نیز افزود: همه معلولین و مددجویانی که فاقد مسکن هستند و از تسهیلات استفاده نکرده اند می‌توانند از این امتیاز استفاده کنند.

 

مدیرکل بهزیستی ایلام مطرح کرد: در بحث مسکن آپارتمانی در مرحله اول ۴۰ میلیون تومان است که توسط بهزیستی پرداخت می‌شود و در اقساط بعدی اقساط پرداختی مددجویان و معلولین از سایر افراد کمتر است.

 

نورعلیوند عنوان کرد: در سال گذشته ۴۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان و معلولان از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداخت شده است و تقریبا ۷۰۰ مورد ایجاد اشتغال در استان داشته ایم.


وی ادامه داد: امسال مبلغ این تسهیلات به ۱۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

 

مدیرکل بهزیستی ایلام مطرح کرد:کلیه مددجویان و معلولان اگر مشتاق اخذ تسهیلات باشند مستمری آنان قطع نخواهد شد و همچنان می‌توانند از مزایای مستمری استفاده کنند به شرط آنکه تسهیلات برای ایجاد اشتغال باشد و انحراف نداشته باشد.

 

کد خبر 1197217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha