صرفه جویی لازمه جلوگیری از قطعی گاز است

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به تعمیر خط انتقال گاز، گفت: در صورت صرفه جویی در مصرف، قطعی گاز در ایلام و چوار به وجود نخواهد آمد.

«محمود کشاورز» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اعلام اینکه تعمیرات بر روی خط انتقال گاز سی اینچ ایلام- اسلام آباد در محدوده شهرستان چوار از ساعت ۲۲ دوشنبه هفته آینده صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در روز سه شنبه فقط گاز شبکه سی ان جی‌های سطح شهر و شهرک‌های صنعتی محدود می‌شود.

 

وی تصریح کرد: تا زمانی که ذخیره گاز جوابگو باشد گاز خانگی و مشترکین تجاری شهرستان های ایلام  و چوار برقرار خواهد بود.

 

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام با تاکید بر صرفه جویی در مصرف گاز در این مدت اضافه کرد: در صورت صرفه جویی و مدیریت مصرف، قطعی گاز و افت فشار برای شبکه خانگی و تجاری به وجود نخواهد آمد.

 

سرپرست شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در صورت رعایت حداکثر صرفه‌جویی توسط شهروندان و نیز با قطع گاز صنایع پرمصرف و جایگاههای cng در عصر دوشنبه توسط همکاران ما، ساعات گاز‌دار بودن مشترکین خانگی بیشتر خواهد‌شد و انتظار می رود با مدیریت و کنترل مصرف گاز تا پایان تعمیرات مذکور، گاز مشترکین خانگی قطع نشود.

 

کشاورز خاطرنشان کرد: در صورت طولانی‌تر شدن زمان تعمیرات یا عدم صرفه‌جویی در مصرف گاز توسط مشترکین، زمان احتمالی قطع گاز محدود و حداکثر و از چند ساعت بیشتر نخواهد شد.

کد خبر 1197220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha