اختتامیه جشنواره «حریم رسالت» با سخنرانی مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور

اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت با سخنرانی مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور صبح روز چهارشنبه(۲۹ تیر) در تالار مرکزی رشت برگزار می شود.

سرهنگ «مهدی پارسا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای «حریم رسالت» ویژه بانوان خبرنگار خبر داد و افزود: جشنواره حریم رسالت در راستای بیان اهمیت نقش بانوان در اجتماع برگزار شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت با سخنرانی«زینب اختری»، مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور ساعت ۱٠ صبح روز چهارشنبه(۲۹ تیر) در تالار مرکزی رشت برگزار می شود گفت: کل آثار دریافتی هزار و ۲۲ مورد بود که شامل ۳۰۱ اثر در بخش تیتر، خبر ۱۲۱ اثر، عکس ۳۲۱ اثر، فیلم ۲۷ اثر، گفتگو ۶۰ و گزارش ۱۹۲ اثر بودند.



وی اذعان کرد: گیلان، تهران، قزوین، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، ایلام، لرستان، اراک و مازندران از استان‌های شرکت‌کننده در این جشنواره بودند.



پارسا با بیان اینکه ۶۰ درصد جامعه هدف رسانه‌ای کشور و ۵۴ درصد اصحاب رسانه در استان گیلان را بانوان تشکیل می‌دهند گفت: بانوان یکی از تأثیرگذارترین افراد جامعه هستند.



وی محورهای جشنواره رسانه‌ای «حریم رسالت» را در قالب «هویت بخشی بانوان و ارتقای روحیه خودباروی»، «نقش زنان در فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت»، «زنان در اشتغالزایی و کارآفرینی»، «نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی» و «جوانی جمعیت، راهکارها و پیشنهادهای حل این مشکل» و «کرونا» برشمرد و اضافه کرد: این جشنواره در بخش تیتر، خبر، گزارش، یادداشت و عکس و فیلم بدون هیچ محدودیتی در خصوص تعداد آثار، برگزار شد.



پارسا در پایان به رویدادهای مختلف رسانه ای که هر ساله در کشور برگزار می شود اشاره و یاد آور شد: در گیلان با برپایی جشنواره های مختلف رسانه ای جنب و جوش در بین اصحاب رسانه ایجاد می شود که هدف هم شناسایی استعدادهای برتر است.

کد خبر 1197229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha